Jeg har netop opgraderet, og alle mine flag er klumpet sammen, hvordan får jeg plads på dem ligesom her på vbet?
Rejse Fans - Kig i sidefoden af forum.
Thanks.
Jeg har netop opgraderet, og alle mine flag er klumpet sammen, hvordan får jeg plads på dem ligesom her på vbet?
Rejse Fans - Kig i sidefoden af forum.
Thanks.
Senest redigeret af Snake; 24-10-12 på 20:34.
Fast det selv.
Tilføjet hspace = "2" til vbenterprisetranslator_flag skabelon
< a rel = "novbseo" href = "$ url" < hvis betingelse = "$ flagCode ==$ vbulletin - > indstillinger ['vbenterprisetranslator_forumlanguage']" > onclick="document.cookie = ' vbet_language =; udløber = Tor, 01-Jan-1970 00: 00: 01 GMT; sti = /'; return true;"</if> >< img klasse ="vbet-flag vbet-$ flagCode"width ="16"height ="11" Hspace = "2" src = "{$ flagspath} clear.gif" alt = "$ flagName" <if condition="$vbulletin-> muligheder ['vbenterprisetranslator_flags_noborder'] & &! $ fremhæve "> border =" 0 "</ hvis> <hvis betingelse = "$ fremhæve"> border = "1" style = "border-farve: gul" </ hvis >/></ a>
GreatBemærk venligst, at disse er forskelle, som kommer fra forskellige layouts. I standardlayout flag vil blive fordelt, i noget andet layout det afhænger af, hvordan stilarter blev hængt
![]()