Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 10 af 13

Tråd: HTML-kommentarer, der vises i rapporteret efter brugernavn

Hybrid Visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Default HTML-kommentarer, der vises i rapporteret efter brugernavn

Denne mindre fejl opstår, når et indlæg af en bruger med en oversat brugernavn er rapporteret til en moderator og posteret i en given tråd. HTML-kommentarer er vist fordi de er konverteret til HTML-safe tegn forud for den globale krogen køres.

Før-

Efter-

Fix-
    I functions_vbenterprisetranslator_hooks.php finde:
    PHP Code:
    if (strpos($output,'<!--vBET_ENTA-->')) {
    $output =& str_replace(array('<!--vBET_SNTA--><!--vBET_NRE-->',
    '<!--vBET_ENTA-->'), ''$output); 
    Erstat med:
    PHP Code:
    if (strpos($output,'<!--vBET_ENTA-->') || strpos($output,'&lt;!--vBET_ENTA--&gt;')) {
    $output =& str_replace(array('<!--vBET_SNTA--><!--vBET_NRE-->',
    '<!--vBET_ENTA-->','&lt;!--vBET_SNTA--&gt;','&lt;!--vBET_ENTA--&gt;'), ''$output); 
    Der er sikkert en smartere fix, der gør, at disse bemærkninger, der skal bruges, dvs i 'kode' BBCode, men det er ikke en bekymring i mit tilfælde.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Ok. Så jeg har brug for at reproducere denne fejl på min forum test. Hvordan kan jeg gøre det? Kan være det er en konflikt med en anden mods? Kan du tjekke det (find en konflikt).
    Jeg vil forsøge at bekræfte det. Jeg vil vise denne løsning til Michał.
    Thanks
    Senest redigeret af kamilkurczak; 09-08-1009:43.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Hvis du laver et indlæg på et andet sprog end forummets standard, så brugernavne gemmes med snta og enta tags rundt om dem i databasen. Du skal blot rapportere en sådan stilling, og i den auto-genererede tråd, vil den linkede brugernavn inkluderer kommentarerne.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Jeg kan ikke genskabe problemet på min test-forum.

jeg selvfølgelig brug for at vide - kan være konflikt. Jeg skal beskrive hvordan man finder konflikten i forrige indlæg, så jeg beskrive det nu.

venligst, Sluk alle andre mods et efter et (vBET skal være aktiveret) og forsøge at finde dette spørgsmål igen. Hvis en af disse mods er deaktiveret, og du kan ikke fint dette problem - vi har en konflikt med dette mod.

Så kan du prøve at finde denne konflikt

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Jeg kan ikke gøre det på min forum lige nu, da det er en levende hjemmeside, ikke en test site.

Her er de oplysninger jeg kan give dig:
    1. Den SNTA og ENTA kommentarer er gemt i den "postusername 'feltet i' post 'tabel i databasen.
    2. Når rapporten er lavet, vBulletin henter brugernavn fra dette område, og dermed er de kommentarer vist.

Hvis du ikke kan finde fejlen, ingen bekymringer, det kan være specifik for min hjemmeside, selvom jeg tvivler på det.

Michał Podbielski (vBET ansatte)
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Der er ingen kolonnen 'postusername' i 'post' bord. Jeg formoder denne kolonne blev tilføjet af nogle mod - i dette tilfælde bør dette problem, som nogle integration problem. Men vi ved ikke med hvilket mod.

Indlæg tabellen har kolonnen 'brugernavn' - men der ingen værdi med NTA tags. Jeg undersøgte det i vores database ved denne forespørgsel:
    Code:
    SELECT * FROM post where username like '%SNTA%'
    Og i vores forum er der mange meddelelser skrevet på forskellige sprog.

Kan du bestemme, hvilke af dine mods tilføjet 'postusername' kolonnen til din 'post' bord. Det ville være nyttigt at finde ud af, hvad der foregår der. I dette øjeblik jeg flytter denne tråd til afsnittet om fejlfinding, og vi vil flytte den til integration afsnit, når vi vil vide, med hvilken MOD vi integrerer her.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •