Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 3 123 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 22

Tråd: Problem med nogle ord med accens

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Default Problem med nogle ord med accens

Hej,
    Et andet problem jeg fandt, meget extrange er, at nogle ord med accenter er cuted i den vokale med accent (ved at sige accent jeg mener dette a).
    Men nogle er godt oversat. Foe eksempel denne sætning er originalt i spansk, og vi fik denne på catalansk:

PHP Code:
    Només es traducirn els fòrums pròpiament per arael meu següent repte serà la galeray.

En Teoriaaixò pot fer que d'aqu poc multipliquem les visites x2 al fòrum.

Should be:
    Només es traduiran els fòrums pròpiament per ara, el meu següent repte serà la galeria.

En Teoria, això pot fer que d'
    aquí poc multipliquem les visites x2 al fòrum 
    Senest redigeret af pepito69; 04-07-1018:16.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Jeg fandt, at det sker med alle sprog, når de oversætter til engelsk også "oversætter" spiser nogle vokaler. Hvorfor?

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

kan du indsætte her denne besked:
    Code:
    Només es traduiran els fòrums pròpiament per ara, el meu següent repte serà la galeria.

En Teoria, això pot fer que d'aquí poc multipliquem les visites x2 al fòrum
    i original version? (I første sprog)

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Text automatically translated from: Spanish to: Danish
    Translated text
    Ja, selvfølgelig:

PHP Code:
    Solo se traducirán los foros propiamente por ahorami siguiente reto va a ser la galería.
    En teoríaesto puede hacer que de aquí poco multipliquemos las visitas x2 al foro 
    Original text

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Jeg tjekkede det på google, og det er oversat godt.
    Jeg tjekkede det på min test-forum, og det er oversat også godt.

Er du sikker på at du har gjort alt, opsætning og integration trin af din beskrevet i readme.html? Kan du tjekke det?

Hvis integrationen er ok, så prøv at finde en konflikt med andre mods. For at gøre dette, bør du deaktivere andre mods uden vBET.
    Efter at bare prøve at finde dette spørgsmål.

Hvis det ikke er konflikt, så send bare til mig adgang til dit forum admincp og FTP ved PM. Jeg vil forsøge at finde en fejl i vores kode og ordne det.
    Senest redigeret af kamilkurczak; 05-07-1013:46.

Michał Podbielski (vBET ansatte)
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Text automatically translated from: Spanish to: Danish
    Translated text
    Kun korrekt oversætte fora for nu, vil min næste udfordring være at galleriet.
    I teorien kan det gøre her kort tid x2 formere besøg til forummet
    Original text

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Den arbejder corectly - som du kan se i mit tidligere indlæg efter at gå til catalansk oversættelse. Jeg tror, at Google var oversætte på forkert måde for nylig, er det allerede korrigeret af Google, men du har det stadig cachede, og det er grunden til dit forum stadig viser, hvad du har beskrevet.

Du kan nemt tjekke det - du skal blot skrive på dit forum nyt indlæg med samme tekst, men med visse ændringer (så det vil ikke blive taget fra cache). Jeg vil vædde på det vil oversætte OK

Bemærk venligst, at oversættelsen kvalitet er Google problem. Jeg ved, at det ser ud til at vi mister noget, men du kan tjekke det her og på vores forum med nye messae at det er OK.

Cache udløber i få dage og oversættelse vil blive taget igen fra Google - denne gang med bedre kvalitet. Det er godt at have automatiske cache renere

Venligst bekræfte, at det er som jeg beskrev med nye, ændret besked, så jeg vil være i stand til at lukke dette spørgsmål.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Text automatically translated from: English to: Danish
    Translated text
    Undskyld det er ikke en Google-problem

Det er ikke en cache problem ... Jeg gjorde testen med nye ord:

PHP Code:
    andarán
    comerán
    vería
    sería
    camión
    pelotón 
    Og når jeg oversætte dem til catalansk får jeg dette:

PHP Code:
    andarn
    comern
    vera
    serà
    camin
    pelotn 

Men med Google Translate hjemmeside jeg får dem på den rigtige måde:

PHP Code:
    caminaran
    menjaran
    veuria
    seria
    camió
    gran grup 

Jeg har vBulletin og vbet som readme teksten siger.

Men også på engelsk:
    Hvis jeg skriver på spansk dette sætninger (men nu er jeg ønskede at lave et eksperiment):

PHP Code:
    seguramente estás muy contento (tricky)

seguramente estás muy contento 
    Til engelsk:
    PHP Code:
    you're probably very happy

certainly very happy EST 
    Første oversat sætning er rigtig, ikke andet.
    Jeg kan se nu flere problemer, ord med N har problemer også.
    PHP Code:
    añadir 
    er oversat til engelsk som: "aadir" og bør være "tilføje"
    Som du kan se, at oversættelsen ødelægger den oprindelige ord og ikke kan forstå meningen, og alle har at gøre med specialtegn. Mit forum er ikke angivet som UTF-8, hvis du er interesseret.

Hvad kunne være problemet tak?
    Original text
    Senest redigeret af pepito69; 06-07-1006:38.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg hecked igen given tekst på forum i andre kodning, og det ser stadig fint (også jeg tjekket alle de ord, du gav nu, og det er også OK). vBET fuldt supprtos fora ikke i UTF-8 - de fleste af vores kunder har fora i andre kodninger ...

Sørg for, at budskabet sprog apropriatelly er anerkendt. Er det budskab er indersiden af lang bbkoder - hvis ja, så tjek venligst, at der er approprite sprogkode. Hvis ikke - er-besked er virkelig i dit forum standard sprog. I kabine tilfælde bedes du sætte attenstion for din konfiguration for registrering af sprog. Vi foreslår, at bruge Google opdagelse strategi.

Hvis meddelelsen sprog appropraiatelly er anerkendt, så er vi chave at tjekke det på din server, da vi ikke er i stand til at reproducere problemet - det kan endda være nogle Apache, PHP bug (vi engang havde noget lignende i en kunde og det var hans php bug). I så fald bedes PM Kamil adgang detaljer for Admin CP og FTP. Han vil undersøge sagen. Også du kan prøve først at opdatere din PHP version.

Også skal du sikre dig, at dit forum standardsprog er indstillet appropriatelly.
    Senest redigeret af vBET; 07-07-1013:11.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Tak,
    Kunne være et php problem, eller noget uden vbet. Jeg vil studere dette:
    Det kan endda være nogle Apache, PHP bug (vi engang havde noget lignende i en kunde og det var hans php bug)

Men i dette tilfælde, bør dette være meget meget extrange.

Hvis ikke succes Jeg vil PM Kamil

Side 1 af 3 123 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •