Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 8 af 8

Tråd: functions_vbseo_createurl.php fejl

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Default functions_vbseo_createurl.php fejl

Jeg har lige købt vBET og branding gebyr.

Jeg får det i mine httpd logfiler, når de forsøger at køre Sitemap Generator og vBET ikke oversætte CMS slet heller ikke fint i fora.

Code:

[Fri Jun 18 04:13:09 2010] [error] [client xx.183.xxx.30] PHP Fatal error:  Call to undefined function  vbet_vbseo_filter_replace_text() in /home/me_mine/public_html/vbseo/includes/functions_vbseo_createurl.php on line 47, referer: h**p://www\/linuxtuts.net/\vbseo_sitemap/index.php?rlist=true

Jeg har "VB optimere Pro", og den nyeste & bedste vbSEO installeret kører perfekt. (Eller i det mindste de var **********. lol)

Jeg har kontrolleret og kontrolleres igen alle redigeringer.

Oplys venligst.

Tak,

PS: WTF! Kan ikke engang skrive url i kode-tags (15 indlæg b4 **********)

Michał Podbielski (vBET ansatte)
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Red face

Hej.

Har du set 'Link Type'Til VBSEO_URI vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php

Om CMS oversættelse - Beskriv mere. Har du tom side eller tomme strenge eller bare originalt indhold? Giv URL (PM hvis kan ikke gøre det her) til side, hvor vi kan se det.

Om PS: Bemærk venligst, at på grund af SPAM vi var nødt til at begrænse muligheden for at tilføje URL på vores forum. Det vil blive frigivet efter et par stillinger. Og hvis du ser *** betyder det, at i URL der bruges nogle censurerede ord - bare give det til os med mellemrum, vil vi vide, hvad de skal gøre med det

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Jeg føler sooooo dum (Hvordan klarede jeg savner det) Mate ...

Det er alt det var at stoppe sitemap.

Resumé:
    ============================
    Forum Skærm: 1522
    Vis Tråd: 10088
    Vis Indlæg: 204
    Medlem Profiler: 3
    Poll Results: 0
    Blog Entries: 0
    Blog Tags: 0
    Album URL'er: 0
    Social Grupper URL'er: 1
    Tag URL'er: 1
    Arkiv: 1521

Total Indekserede webadresser: 13344
    Samlede behandlingstid: 47,004.40 sekunder
    var 3.400 noget ....

Men CMS stadig ikke oversætte.
    Page gange ud hver gang.

Jeg sender dig en PM Mate.

Tak,

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

OK, jeg få mere information ved hjælp af "Safari-webbrowser".

Code:
    Safari can’t open the page.

Too many redirects occurred trying to open “h**p:// www. linuxtuts. net/da/content/ubuntu-udskrivning-40/?vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-printing-40/”. This might occur if you open a page that is redirected to open another page which then is redirected to open the original page.
    Thanks Mate,

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK, jeg ser det nu. Også Som jeg ser det sker kun for CMS artikler - vigtigste CMS side fungerer fint.

Spørgsmålet er på niveau med vbenterprisetranslator_seo.php
    Senest redigeret af vBET; 19-06-10 på 00:24.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Sendt Mate. Og tak.

Tak,

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Sidste vBulletin Fast dette spørgsmål nogle hvordan. (Sag lukket)

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Dejligt at høre

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •