Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Oversæt nye registrerede bruger hilsen

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jan 2010

Default Oversæt nye registrerede bruger hilsen

I admincp er der to indstillinger til e-mail-hilsen titel og hilsen krop. Det ville være meget gavnligt, hvis den indtastede tekst i begge felter og på et sprog kan oversættes på tidspunktet for e-mail-transmission til det sprog, der er angivet i modtagerens brugerprofil.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Accepteret. Generelt ønsker vi at støtte oversættelse af e-mails sendes med vBulletin. På samme tid har vi ikke lagt stor vægt på dette. Så vi vil definitivt arbejde på dette, og vi har stadig nogle andre ting som skal gøres, før det. Så vær tålmodighed

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jan 2010

Jeg forstår, at du skal holde prioriteterne for funktionen anmodninger og jeg respekterer din beslutning. Men jeg vil bare gerne tilføje lidt mere haster med at sige, at med alle de dejlige løftet om vBET skønne oversættelse for gæster, der kommer fra hele verden, det er lidt trist, at når de får nok mod til at blive registrerede brugere de er hilste, i tilfælde af min hjemmeside, med en lang velkomst e-mail, er udelukkende på engelsk.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

God pointe. Jeg vil holde det i tankerne, når du vælger næste nye funktionalitet at gennemføre

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •