Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 17

Tråd: vBulletin 3.6.12 og vbet kompatibilitet?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Exclamation vBulletin 3.6.12 og vbet kompatibilitet?

Hej, Jeg har den vBulletin 3.6.12 version, og jeg agter ikke at opgradere, da jeg finder denne version mindre buggiest og hurtigste. Jeg har også vbet gratis version (med donation) installeret.

Mit forum har 143k medlemmer 373k indlæg på en dedikeret server, jeg kan desværre ikke indstille alle flagene aktive, fordi belastningen er intens (har sammenknebne udførelsen når det er bedst).

Jeg vil have den fulde version, fordi hvis jeg ikke tager fejl, kan du svare på det ønskede valgte sprog, og at det er bedre server optimeres.

Anyway, vil opgraderingen være nemt at gøre som: afinstallere den gratis version og installere den fulde version, eller vil jeg støde på en vis form for problem i at gøre det?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej, er vBET 3.x definitivt mere optimalt, at gratis version. Hurtigere cache, hurtigere algoritmer, ekstra performance parametre, elimineret dobbelt omdirigering. Så i dette område, jeg kan garantere, at det vil være hurtigere og din server belastning vil gå ned.

Beklager, men vi har ikke planer om nogen sommer salg til vBET.

Installationen er lige så nemt som det var. Så bare afinstallere gratis version og installere betalt én.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hvad kroge og funktioner vil ikke være til rådighed? Den gratis version er ikke at give mig nogen problemer andre så optimering funktioner, der er inkluderet i de betalte 4 version.

Jeg ønsker ikke at bruge penge forgæves for eventuelle kompatibilitetsproblemer.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af mario06 View Post
    Hvad kroge og funktioner vil ikke være til rådighed? Den gratis version er ikke at give mig nogen problemer andre så optimering funktioner, der er inkluderet i de betalte 4 version.

Jeg ønsker ikke at bruge penge forgæves for eventuelle kompatibilitetsproblemer.
    Ved ikke - vi har ikke lavet test på denne version. Vi kan give dig hel liste over kroge af vBET og du kan tjekke er dem, der understøttes i din vBulletin version.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

krog liste:

Code:
    misc_bbcode_complete
    useradmin_edit_column1
    member_execute_start
    userdata_start
    global_setup_complete
    bbcode_fetch_tags
    bbcode_create
    cache_templates
    postbit_display_start 
    editor_toolbar_end
    forumhome_complete
    postbit_display_complete
    showthread_similarthreadbit
    threadbit_process
    album_picture_complete
    group_picture
    showthread_complete
    group_discuss_end
    member_complete
    external_query
    external_start
    register_addmember_process
    profile_updateprofile
    editor_toolbar_end 
    group_message_post_start
    private_insertpm_process
    newpost_process
    visitor_message_post_start
    picture_comment_post_start
    profile_complete 
    register_form_complete
    archive_process_start
    archive_global
    header_redirect
    init_startup
    mail_send
    archive_thread_post
    forumbit_display
    archive_forum_thread
    archive_complete
    private_complete 
    private_messagelist_messagebit
    group_discuss_end 
    group_complete
    group_discussionbit_display_start
    group_complete 
    group_discussionbit_display_complete
    threadbit_process
    online_bit_complete
    postbit_display_complete
    parse_templates
    showthread_postbit_create
    showthread_similarthreadbit
    login_redirect
    profile_editprofile_start
    redirect_generic
    xml_print_output
    external_complete
    global_complete 
    archive_complete 
    global_start
    Senest redigeret af kamilkurczak; 04-06-1016:59.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg kan virkelig godt lide dette mod en masse, behøver du fyre tror jeg stor glæde af det eller ville det være nytteløst for mig? Jeg forstår virkelig ikke vigtigheden af hver af disse kroge.

Jeg ønsker, at bestyrelsen oversat hurtige og server optimeret som for resten ved jeg ikke hvad jeg ville gå glip af, og hvis det er nødvendigt, men sikkert jeg vil ikke give mig nogen problemer på mit bord, da jeg ville have meget lidt tid til at arbejde det ud, hvis det tager en masse tid.

Regards

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Som jeg allerede har skrevet du vil definitivt have hurtigere oversættelser og mindre server belastning. Selve oversættelsen er at bruge samme kroge som i gratis version, så det vel til at arbejde. Fordi vBET ikke blev testet på vBulletin 3,6 Jeg er ikke i stand til at fortælle dig, hvilke andre funktioner kan ikke arbejde godt. Forhør dig som af givne kroge er understøttet af vB 3,6 og hvis nogle ikke er, vi vil fortælle dig, hvad så vil ikke virke korrekt. Også du kan bare tænke på at opdatere vB sig selv ...

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hvordan ville du installerer ske?

Afinstaller den gratis version og slette alle database referencer og slette alle FTP-mapper og derefter installere den betalte for version?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Afinstallere den gamle. Installer en ny.

For afinstallere det gamle er nok til at gøre dette ved at Admin CP. Selvfølgelig, hvis du ikke ønsker at har ikke brugt filer på din FTP, kan du også fjerne disse.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg købte den "betales 4 Version ', vil jeg installere det i morgen, men jeg vil gerne have, at du ville tilføje en anden kategori inde i licens sektion: Mobil-og telekommunikation...

Regards

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •