Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 16

Tråd: mærkelige tegn i webadresser

Hybrid Visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Default mærkelige tegn i webadresser

[Lang = VI] Hej,

* Ron97 مباراة .. أي مكان آخر يمكن الربح? - العاب الجوال منتدى تحميل Mp3 موسيقى فيلم فيديو خلفية المشروع شركة إدارة الأعمال الكبار فوتوشوب يؤ

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Googlebot fandt et ekstremt højt antal webadresser på dit websted: Vælg venligst dine sprog Bel 19 maj 2010
    Googlebot der opstod problemer under gennemgangen af dit websted Vælg venligst dine sprog Bel.
    Googlebot stødt ekstremt stort antal links på dit websted. Dette kan indikere et problem med webadressen på dit websted struktur. Googlebot unødvendigt kan være gennemgang af en lang række forskellige URL'er, der peger på identisk eller lignende indhold, eller kravlende dele af dit websted, som ikke er beregnet til at blive gennemgået af Googlebot. Som et resultat Googlebot kan forbruge meget mere båndbredde end nødvendigt, eller kan være ude af stand til helt at indeksere alt indholdet på dit websted.
    Mere information om dette emne
    Her er en liste af prøven URL'er med potentielle problemer. Dog kan denne liste ikke omfatter alle problematiske webadresser på dit websted.

* Ron95 Ron97
    * À ¤ ¤ à ¥ à ¤ · En ¤ ¾ à ¤ ° A ¤ · Et ¥ <à ¤ ¨ ¥ € PS3 250GB - à ¤ «à ¥ <à ¤ ° A ¤ ® à ¤ ® à ¥ <à ¤ ¬ à ¤ ¾ à ¤ ‡ à ¤ ² à ¤-à ¥ ‡ à ¤ ® à ¥ à ¤ · En ¤ à ¤ ® à ¤ ª à ¥ € 3 à ¤ μà ¥ € à ¤ ¡à ¤ ¿à ¤ · Et ¥ < à ¤ · En ¤, à ¤-à ¥ € à ¤ ¤ à ¤ ® à ¥, à ¤ μà ¥ € à ¤ μà ¥ ‰ à ¤ ² à ¤ ª à ¥ ‡ à ¤ ª à ¤ ° A ¤ ª à ¤ ° A ¤ ¿à ¤ · Et ¥ <à ¤ œà ¤ ¨ ¤ ¾ à ¤ ª à ¥ à ¤ ° A ¤ ¬ à ¤, à ¤ § à ¤ ¨ ¤ μà ¥ à ¤ · En ¤ ¾ à ¤ ª à ¤ ¾ à ¤ ° à ¤ • à ¤, à
    * Ù Ø § Ù † o ° USO ± Ø ³ os USO º USO · o ® Ù ... Ø ³ Ø © Ø £ Ø'Ù ‡ Ø ± - Ù ... Ù † Ø ª Ø · U ‰ Ø § Ù "Ø ¹ Ø § Ø · o § Ù" Ø ¬ UO § Ù "Ø ª Ø * Ù ... USU" Ù ... Ø ¬ Ø § Ù † os mp3 Ø § Ù "Ù USO ¯ USU Ù ... UO ³ USU, Ù ‰ Ø § Ù" Ù USU "Ù ... Ø ® Ù" Ù USO © Ø § Ù "Ù ... Ø'Ø ± UO ¹ Ø'Ø ± ÙƒØ © Ø ¥ o ° Ø § Ø ± Ø © Ø § Ù" Ø £ Ø ¹ Ù ... Ø § Ù "Ù UO ª ÙØ'ÙØ · U, ØμØμ Ø § Ù "Ø * o ° Ø § Ù" Ø ª os

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

RewriteEngine On

RewriteBase / forum /

RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Nusantaraku \\. Org
    RewriteRule (.*) http://www.nusantaraku.org/forum/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / forum / index.php [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | billeder) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | billeder) /
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hvad er første indlæg om?

Din. Htaccess ser fint ud, og som jeg ser det virker. Har du problemer med regler?

Om Google Bemærk - eksempel på problematiske URL er ikke en URL-adresse på alle. Er der noget brækket på post, eller det er som Google sender dig?

Også - Jeg så dig allerede skrev i tråden hvor dette spørgsmål blev beskrevet. Venligst brak hints beskrevet der. Mest:
    1. Bloker irrelevant indhold af robots.txt
    2. Check betyder webmasterværktøjer viser dig i fejl nogle loopes URL'er (loopes betyder, at nogle dele er gentaget igen og igen)

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

1. gjorde
    2. Google ikke viser fejl sløjfer url

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Kommentar disse områder ud -
    Code:
    #RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    #RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    #RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    #RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    og prøv igen. Du behøver ikke den to gange. Og du behøver ikke denne linje enten -

Code:
    #RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    (Som allerede er kommenteret ovenfor)

^ ^ At have denne linje derinde, brød min forum. Dens ikke nødvendig.

Hvis det ikke virker ... også forsøge at kommentere denne del ud -

Code:
    #RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.nusantaraku\.org
    #RewriteRule (.*) http://www.nusantaraku.org/forum/$1 [L,R=301]
    Nogle servere don? T kræver det. Jeg var nødt til at kommentere det ud samt .. ellers forum var brød.
    Senest redigeret af VGF; 23-05-1015:55.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Min vBet installationen er fuldt funktionel med blot følgende i htaccess. -

RewriteEngine On
    Options + FollowSymLinks

# VbSEO Sitemap
    RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]
    # END

# VBET
    # REGLER for SEO-oversættelse forbindelser med vBSEO (skal indgå, før alle regler til vbseo.php)

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | billeder) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    # VBET End

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af badawidollah View Post
    1. gjorde
    2. Google ikke viser fejl sløjfer url
    1. Når der - før eller efter Google mail?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    1. Når der - før eller efter Google mail?
    før google email mig.
    Min indeks ikke vokser som sædvanlig nu.
    ligne google stop fra indeks min web

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Quote Oprindeligt indsendt af badawidollah View Post
    før google email mig.
    Min indeks ikke vokser som sædvanlig nu.
    ligne google stop fra indeks min web
    Det tager tid, Bro. Jeg ville give det 2 til 3 måneder minimum.

Jeg har været at analysere søgemaskine SEO for som 10 år nu. Og der er ingen tvivl om det tager tid for Google til at bestemme den "endelige" placering af dine sider. Det vil svinge til højere og lavere rækker i ugevis.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •