Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 13 af 13

Tråd: Power-servere

Michał Podbielski (vBET ansatte)
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK - opdateringen fuldført. Også sende dig e-mail nogle tips om, hvordan man diagnosticere, hvad der sker, hvis problemet stadig eksisterer.

Endnu et hint: tænke deaktivere nogle sprog, hvis dit faktiske forum ikke kan håndtere alle disse.

OGSÅ MEGET VIGTIGT! Venligst brak hints under linket nedenfor. Jeg ser lige nu, at du ikke blokere for irrelevante sider i robots.txt, så du endelig kan forbedre din præstation. Detaljer her: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Text automatically translated from: Italian to: Danish
    Translated text
    Hej,
    Jeg har ikke gjort noget endnu ikke kendt, dog allerede har to problemer:
    1. Jeg er allerede rapportering hundredvis af fejl af denne type mysql_connect () [function.mysql-connect <a href='function.mysql-connect'> </ a>]: For mange forbindelser / home / skole / domæner / scuo.la / public_html / includes / class_core.php on line 311
    2. URL'er i den oversatte sider arbejder godt sammen med firefox, men ikke med explorer. For eksempel denne side
      vinger .. e-książki?
      læser så godt i Firefox, men ikke scanne.

Du kan ikke rette dig, hva '?
    Min vært og min webmaster så meget, at de gør de test, men undlader at løse disse problemer.
    Jeg betaler for service, så fortvivl ikke.
    tak
    Original text

Michał Podbielski (vBET ansatte)
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej,

Om dine spørgsmål:
    1. Dette er MySQL konfiguration spørgsmål. Du give mulighed for mere Apache tråde end MySQL-forbindelser, så når din server har masser af kunder og alle Apache tråde har travlt der ikke er nok MySql forbindelser. Vær venlig at ændre MySQL fongiuration. Her er manual: MySQL:: MySQL 5.1 Reference Manual:: B.5.2.7 for mange forbindelser
    2. Jeg har tjekket denne URL i stand IE og Opera, og i kabinen det virker fint. Bemærk, at i henhold til IE dette link kan se mærkeligt, men det er hensigtsmæssigt link - IE er bare eneste browser i dette ord, som ikke understøtter visning af bogstaver i% notation. Det er stadig samme link - bare se HTML-output under Opera og du vil se samme% notation. Opera (og alle andre browsere undtagen IE) bare vise det pænt. Også bemærk venligst, at dette er verdens standard, så Google (og andre robotter) vide, hvordan man skal fortolke den og indeksere det korrekt. Der er ikke noget problem her (Eller jeg har ikke forstået, hvad det handler om )

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •