Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 3 FirstFørste 123 SidsteLast
Resultater 11 til 20 af 24

Tråd: hvid side ved oversættelse rss-feeds

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Det er din beslutning, og vi vil ære det endda det det gør tingene mere kompliceret Husk at du altid kan bare lave kopi af forum og give os adgang til at teste fx ikke rigtige forum.

Venligst brak anvisninger, som vi allerede gav dig. Du behøver ikke at angive echo efter hver linje - find hvordan binær søgning virker. Sæt nogle i starten, nogle slutningen, nogle i midten. Kontroller der vises som ikke sætter nogle mellem sidste og den ene som ikke er vist, og så videre. Denne måde vil du afgøre, hvor koden pauser. Et andet tip - brug URL til RSS2 og sæt echos funktioner for RSS2 (masse kode bruges ikke på alle). Som jeg allerede har skrevet dig - vi kender vores kode og vide, hvordan og hvor man skal lede effektivt. For du kan være lettere, hvis du bare finde forekomster af RSS2 i kode. Prøv at starte fra begyndelsen (kig i tips før) - det kan være noget, inden evalueringen går til RSS2 specifikke kode.

Også før alt dette skal du kontrollere, har du andre plugins arbejder på krogen external_complete og deaktivere den midlertidigt at kontrollere, gør nogle af det forårsager konflikter.

Lad os vide om dine resultater.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Jeg har nu det virker, synes jeg havde et plugin deaktiveret ved en fejltagelse.

Men den oversatte feeds ikke validere, masser af fejl.

Feed Validator Resultater: http://www.computer-juice.com/forums/zh-CN/external.php?type=RSS2

Og dit her er dårlige;

Feed Validator Resultater: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/zh-CN/external.php?type=RSS2

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Som jeg ser dem, er gyldige, og nogle hints er at forbedre.

Bemærk venligst, at vores RSS er OK. 1. udgave handler om indhold som om, hvad der er i stillingen ikke på vores side. 2. linje om, hvordan vBulletin genererer RSS-kanaler - blot bemærke, at kabine sker på ikke oversat RSS-kanal, når vBET gør ikke noget.

I dit tilfælde er der virkelig synes at være et problem. Det ser ud galt header sendes. Jeg har tænkt mig at koden lige nu at lede efter spørgsmål - skulle give dig hurtig løsning i et stykke tid

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Mit foder har problemer med kodning, specialtegn og 500 serverfejl kode.

Din foder stadig giver 500 serverfejl, hvilket er dårligt.

Dette feed ikke validerer.

Server returneret HTTP-fejl 500: Internal Server Error

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Tak for at finde denne fejl For løsningen - se quick fix nedenfor - det vil indgå i næste udgave.

Quick Fix:
    1. Find plugin med navnet "Oversæt RSS" og gå for at redigere det.
    2. Finde der:
    PHP Code:
    vbet_external_complete(&$output); 
    3. Erstat med:
    PHP Code:
    vbet_external_complete(&$output, &$headers); 
    4. Gem ændringer
    5. Rediger filen / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
    6. Finde der:
    PHP Code:
    function vbet_external_complete(&$output) { 
    7. Erstat med:
    PHP Code:
    function vbet_external_complete(&$output, &$headers) { 
    8. Upload ændret Fie til serveren.

Lad os vide, gjorde det løse dit RSS-emner. Denne løsning blev testet på vores test fora og løser kodning spørgsmål.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Du søger lige nu på cached indhold (RSS cache håndteres af vBulletin).

Jeg tjekkede din RSS for / ar / og det er fint. zh-CN vil være fint, når cachen udløber Vær lige tjekke det på noget, som ikke blev cached før (ligesom arabisk oversættelse), og lad os vide resultatet.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Også en anden fejl, i din RSS-også, hvis du kigger ind validering rulle ned, er alle de links der peger på de engelske sider, og ikke det nye sprog siderne, så RSS-side er ikke engang linke til højre tråde!

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Snake View Post
    Også en anden fejl, i din RSS-også, hvis du kigger ind validering rulle ned, er alle de links der peger på de engelske sider, og ikke det nye sprog siderne, så RSS-side er ikke engang linke til højre tråde!
    Som jeg ser på din RSS-kanal for arabisk, at alt er OK. Måske jeg glip af noget. Send venligst nøjagtige RSS kanal URL til dit forum, hvor der findes et problem og give nøjagtige webadresse, der er forkert i denne kanal.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Ok, men stadig 500-fejl, google bot vil ikke gerne 500-fejl overskrift!

Også links er i dette format.

***. Computer-juice.com/forums/bg/showthread.php? T = 28848 & goto = newpost

Skulle de ikke blive seo'd urls?

Side 2 af 3 FirstFørste 123 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •