Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 3 123 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 24

Tråd: hvid side ved oversættelse rss-feeds

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Default hvid side ved oversættelse rss-feeds

Jeg får en tom side, når jeg ser nogen af de oversatte RSS-feeds, nogen ideer hvorfor?

tak.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hvilken type af RSS er du teste - send fulde URL. Er det sker på originale RSS også eller bare på oversættes en?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Bare oversat RSS, normal RSS er fint, du har mit forum webadresse, kan du teste den der.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK - Jeg kan se det på dit forum. Desværre er vi ikke i stand til at reproducere det på vores fora.

Det ville være bedst, hvis vi får adgang til dit forum og tjekke det - det kan også teste eksempel / kopi - det bare nødt til at opføre sig på samme måde. Uden at gengive det spørgsmål, vi kan ikke arbejde på den. Kan du venligst PM mig adgang detaljer til din Admin CP og FTP? Som jeg skrev det kan være nogle test eksempel - jeg skal bare have adfærd ikke indholdet. Eller i det mindste har du nogen fejl logs om RSS? ...

Som du kan tjekke her og på dette forum RSS fungerer fint. På vores test fora også. På dette tidspunkt du er den eneste, der er spørgsmålet, og dit forum er det eneste sted, hvor vi kan kontrollere det.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Jeg er den eneste admin på mit forum, bedes du give mig instruktioner til fejlfinding.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg er bange for, at det er for kompliceret og kræver samspil - vi har brug for at finde årsagen til problemet. Jeg ville være i stand til at give dig hurtig fix instruktioner, hvis jeg vidste, hvad der sker der, og være i stand til at reproducere det på min side. Uden at vide, hvor fejlen er, at vi simpelthen har ingen anelse om, hvordan, hvad og gør ordne det (det kan være forårsaget af konflikter af nogle andre mod, forkert konfiguration ...). Uden mulighed for at reproducere det vi ikke kender ikke vores ændringer løser problemet. Og du er den eneste, der har problemet. Det er derfor, det ville være bedst, hvis vi har adgang - også til din test forum. Som jeg allerede skrev jeg ikke har brug for dit forum indhold, som jeg bare har brug for det adfærd. Jeg forstår, at du ikke ønsker at dele adgangen til din rigtige forum. Har du teste tilfælde, hvor samme sker?

I dette øjeblik for enkleste instruktioner skal du åbne filen / Includes / vbenterprisetranslator_functions_external.php og bestemme, hvor koden stopper vurdering ved at sætte echo 'TEST 1'; (Og skiftende antal for hver ekko) mellem kodelinjer. Hvis du ved, hvad der er binær søgning skal du bruge denne algoritme. Evaluering starter i funktion vbet_translateExternal.

Hvis du tror at du er i stand til at bestemme, hvor spørgsmålet er så vi kan gøre det på denne måde, men det vil tage meget længere tid - især på jeres side, hvad der ikke er nødvendigt, fordi du har vores støtte. Selvfølgelig forstår vi, at du ikke vil have vores fulde støtte, så lad os prøve at gøre det på din måde.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Kom et andet spørgsmål her Computer Juice - Site Spy

Synes scriptet er ikke at få den css-fil korrekt og ser på forkerte sted for billeder ...

- Jeg vil forsøge, hvad du sagde til andre spørgsmål.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Jeg er bange for, at det er for kompliceret og kræver samspil - vi har brug for at finde årsagen til problemet. Jeg ville være i stand til at give dig hurtig fix instruktioner, hvis jeg vidste, hvad der sker der, og være i stand til at reproducere det på min side. Uden at vide, hvor fejlen er, at vi simpelthen har ingen anelse om, hvordan, hvad og gør ordne det (det kan være forårsaget af konflikter af nogle andre mod, forkert konfiguration ...). Uden mulighed for at reproducere det vi ikke kender ikke vores ændringer løser problemet. Og du er den eneste, der har problemet. Det er derfor, det ville være bedst, hvis vi har adgang - også til din test forum. Som jeg allerede skrev jeg ikke har brug for dit forum indhold, som jeg bare har brug for det adfærd. Jeg forstår, at du ikke ønsker at dele adgangen til din rigtige forum. Har du teste tilfælde, hvor samme sker?

I dette øjeblik for enkleste instruktioner skal du åbne filen / Includes / vbenterprisetranslator_functions_external.php og bestemme, hvor koden stopper vurdering ved at sætte echo 'TEST 1'; (Og skiftende antal for hver ekko) mellem kodelinjer. Hvis du ved, hvad der er binær søgning skal du bruge denne algoritme. Evaluering starter i funktion vbet_translateExternal.

Hvis du tror at du er i stand til at bestemme, hvor spørgsmålet er så vi kan gøre det på denne måde, men det vil tage meget længere tid - især på jeres side, hvad der ikke er nødvendigt, fordi du har vores støtte. Selvfølgelig forstår vi, at du ikke vil have vores fulde støtte, så lad os prøve at gøre det på din måde.
    Din fortælle mig, hvis du var evaluering dette problem, du ville bruge flere timer at tilføje echo "test 1«, under hver eneste linje kode i denne fil ... virkelig?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Nej - jeg har aldrig skrevet sådan noget. Jeg har ingen idé om, hvorfor du selv synes om at ...

Dem, hvor tips til dig, fordi dem, hvor der lettest at beskrive. 1. - du går glip af punkt om binær søgning. 2. - vi har måder at gøre dette uden nogen form for output forandring, og vi er i stand til at gøre det hurtigt, fordi vi kender vores kode og har stor erfaring i at finde fejl eller konflikter med andre plugins.

Anyway - dit spørgsmål giver dig ikke nogen skridt tættere på løsningen. Vi tilbyder Dem vores fulde støtte. Du kan acceptere, hvad du har betalt for, eller du kan afvise det. Vi vil ære dig beslutning og forsøge at hjælpe dig selv, hvis du afviser vores support. Stadig bedes fokus på problemet - du vil forsøge at gøre dette selv, så vær venlig brak vores tips. Du vil have os til at sikre din tid, så lad os i. Bemærk, at alle vores intentioner er at hjælpe dig.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Højre, og det punkt, jeg gør er, at jeg kan følge instruktioner, så, bedes du give mig instrukser.

Jeg ønsker ikke at give dig adgang, som du ikke har nogen online omdømme, den ENESTE folk jeg giver adgang til min fora er mig, vBulletin og vbseo, fordi jeg kan stole på dem.

Du er nyt for mig, så ville jeg foretrække at have instrukser, ikke er fuld støtte.

Thanks.

Side 1 af 3 123 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •