Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 3 123 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 22

Tråd: Banned for licens strid - Credit link!

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Default Banned for licens strid - Credit link!

Hvad er problemet, som du er klar over, jeg fortalte dig, din MOD er langsom og forårsager mig server problemer, så jeg bruger andre MOD på vBulletin, indtil du frigiver ny version, det er derfor, der ikke er nogen kredit-link!

Venligst genindsætte min konto af e-mail mig på denne e-mail til at løse dette problem asap. Jeg er en betalende kunde og ikke sætter pris på at blive forbudt forkert.

Snake er mit brugernavn.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej.

Tag venligst vores undskyldninger for alle ubehageligheder. Vi prøvede at kontakte dig i mange former, men vores budskaber blev ignoreret. Husk på, at problemet startede måneder siden, og nu har du konto er blokeret, kun fordi du holdt op med at reagere, når du var mistænkt for licens overtrædelse. Din konto vil blive givet tilbage, når situationen vil være klar. Hvis du ikke har overtrådt vores licens, har du intet at bekymre sig om - vi bare nødt til at bekræfte dette.

Som vi skrev dig, før vi tjekket din forklaring omkring slukket vBET og vi opdagede, at vBET stadig bruges. Mod din påstand om, at du bruger nogle andre mod at vi mener stadig, at det er vBET som bruges på dit forum. Og vi tror, at fordi output genereret af vBET er mærket og vi ser vores præg på dit output HTML (som vi har bakket op i tilfælde af fremtidige undersøgelse). Fordi din erklæring er imod, hvad vi ser på dit forum vi stadig har ret til at tro licens overtrædelse. For at tjekke det, vi er nødt til at se, hvad der virkelig foregår ant det er derfor, vi ønsker at spørge dig om adgang til oplysninger til din Admin CP. Du kan oprette midlertidige redegøre for dette eller ændre password til nogle temp, hvis du er bevidst om sikkerhedsproblemer. Måske vil vi også brug for FTP-adgang, men nu er det Admin CP er nok.

Endnu engang meget ked af suspenderet konto, og tak, at du startede samarbejde om dette spørgsmål. Vi ønsker også at løse problemet ASAP, især at det allerede tager meget tid. Venligst send spurgte data, så vi vil være i stand til at bekræfte din version, for som du allerede kender din HTML-output siger noget andet.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Nej, MIS du forstod på det tidspunkt var vi ikke bruger dit mod, var vi teste, lige nu er vi, men en eller anden grund kredit linket ikke virker, kan vi ikke redownloade som dig forbudt os, vi kan ikke købe branding gratis, mens du forbudt os. Så hvordan kan vi løse.

Så ja, har du sender e-mails, men du har i dette forum setup, så e-mailen gør ikke sende når vi får PM eller svar på indlæg, på trods af os der gør det muligt i vores kontrolpanel. Så vi var ikke anmeldt til genmæle, medmindre vi logget ind

Enten genindsætte så vi kan købe branding gratis eller downloade vores produkt igen eller forsyne mig med koden, så jeg kan tilføje linket manuelt.

Thanks.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Linket er tilbage, er der ingen grund til at gøre dette til et drama. Det var en fejl, ryggen, kan vi kommer nu.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Vi forstår din forklaring. Alligevel var der virkelig alvorlig mistanke om licens overtrædelse, der som brug af software, ud over sin licens godkendelse, er også strafbart for piratkopiering af software. Vi siger ikke, at den blev begået, kun at der er mistanke om, din tidligere udtalelser var anderledes, at det vi noteret på dit forum, og vi er nødt til at kontrollere, hvad der virkelig sker.
    Vi er i stand til at finde ud af, hvad der er grunden til ikke synlige kredit link på dit forum. Det er derfor, vi beder dig for din Admin CP adgang, så vi kan afgøre det som krænkelse eller ej. Håber, at vi kan løse det mellem dig og vBET team. Hvis du er bevidst om sikkerhedsproblemer du oprette midlertidige adgangskode eller midlertidig konto.

Bemærk, at vi, hvor kontakte dig også ved din egen Forum Kontakt form. Vi har virkelig brugt nogen måde for kontakt, som vi fandt, før blokerer din konto. Så hurtigt, som det vil blive fastsat, at spørgsmålet er det ikke licens overtrædelse, vil du få din konto tilbage med ekstra tid for gratis opgraderinger - meget større, at tidspunktet for blokering, at re-kompensere dig faktiske gener.

Også vi synes, det er ikke et offentligt anliggende. Så kan du kontakte os i dette spørgsmål på mail eller PM alene. Selvfølgelig kan du tænke anden måde - i så fald er du velkommen til at diskutere det offentligt. Men skriver flere steder i samme tid, gør det sværere at opretholde, så bedes holde sig til en form for kommunikation. Thanks
    Senest redigeret af vBET; 07-04-1023:03.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Der er ingen måde jeg giver en fremmed admin adgang på alle. Min server er mit og det er min private oplysninger.

Hvis du plejer genindsætte min konto, da link er der nu så jeg bliver nødt til at kræve penge tilbage på mit kreditkort.

Det er ikke dig, hvorfor linket var ikke viser andet end det er fast.

Alt du behøver at vide er linket virker nu, udgang. Jeg havde en simliar problem med vbseo i fortiden, og de bare bad om det skal fastsættes, har de ikke behov for at spionere på mig.

Lad mig vide, hvordan du ønsker at beskæftige sig med dette, er jeg glad for at få refusion, hvis du plejer at genindføre min konto.

Jeg kan lide dit produkt og ønsker at købe til min 5 andre fora, når jeg får denne arbejder 100%, så vil du miste en god kunde bare fordi du kræver at få adgang til min server, hvilket ikke er retfærdigt Michael.
    Senest redigeret af Snake2; 07-04-1023:22.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Snake2 View Post
    Der er ingen måde jeg giver en fremmed admin adgang på alle. Min server er mit og det er min private oplysninger.

Hvis du plejer genindsætte min konto, da link er der nu så jeg bliver nødt til at kræve penge tilbage på mit kreditkort.

Det er ikke dig, hvorfor linket var ikke viser andet end det er fast.

Alt du behøver at vide er linket virker nu, udgang. Jeg havde en simliar problem med vbseo i fortiden, og de bare bad om det skal fastsættes, har de ikke behov for at spionere på mig.

Lad mig vide, hvordan du ønsker at beskæftige sig med dette, er jeg glad for at få refusion, hvis du plejer at genindføre min konto.

Jeg kan lide dit produkt og ønsker at købe til min 5 andre fora, når jeg får denne arbejder 100%, så vil du miste en god kunde bare fordi du kræver at få adgang til min server, hvilket ikke er retfærdigt Michael.
    Bemærk, at det ikke drejer sig om spionage, men om at kontrollere ikke juridisk bindende aftale, som blev indgået mellem vores to sider blev hædret eller ej. Også Bemærk venligst, at i tilfælde af licens overtrædelse ingen er kvalificeret til tilbagebetaling - mere nogen, der krænkede licens enige om at miste sin licens, og desuden betalt for det. Hver kunde enige om licensvilkår vide, hvad han betaler for.

Det er ligesom, når nogen låner bilen - han ved, at han betalte for at få det på nogle vilkår. Han kan ikke påstå, at han betalte for at låne det, så han tror, at det er hans nu, og han kan gøre med det hvad han vil. Hvis han ikke vil give det tilbage, vil dette være en forbrydelse, selv om han har betalt for at låne det. Og da han vil blive beskåret, kan han ikke kræve, at ingen skulle være interesseret, hvorfor han besluttede at tage bilen for sig selv og kræve kontant vende tilbage, fordi de tager bilen tilbage. Ja, selvfølgelig - han kan gøre krav på, hvad han vil og han kan kræve, hvad han vil, men standen hans påstande, og hans krav har ingen jord. Og det faktum, at bilen blev givet tilbage af politiet kun, fordi han var skåret gør ikke betyder, at der ikke sker noget. "OK, du fik bilen nu, så hvad du påstår om? Lad os glemme alt om alting og være glad for, at du ser bilen igen - man kunne aldrig se det igen - du har held, så føle sig heldig."

Nu kan du se, at vi finder vores at vores bil er mangler ... Men vi havde kontakt til person, som er ridning, så vi ringe og spørge: Aloha - hvordan er turen? Vi tror, at du kan have problemer med din motor vi ikke høre det hensigtsmæssigt via telefon, så lad os vide, hvad der foregår. Og vi får svaret: "Det er fordi lige nu er jeg rider på forskellige bil". Vi har tjekket vores satellit-navigation og finde ud af (på Google map ), Som du kører vores bil, så der er noget galt. Men stadig antages, at måske er der er forkert brændstof, eller noget i den retning. Så vi kalder igen, men ingen krop besvaret. Se sende SMS, vi sender MMS, finder vi ud af, at bilen har installeret fax og også sende fax, men ingen af vores budskaber blev besvaret. Og vores satellitnavigation viser stadig, at kunden faktisk er ridning vores bil. Så at være så langt væk eneste, som vi kunne gøre, var at fjernstyre deaktivere GPS-system i hans bil og sen besked: "Den faktiske brug af bil er ikke sikkert for dig og formentlig overtræder vores interesser. Vi forstår, at du kan have nogle problemer med bilens motor, og stadig er bange for, at vores ejendom blev brudt af dig. Så vi kan ikke gøre dig lettere at komme videre i dette forhold. Vi ønsker at hjælpe med at løse problemet med motoren, men får ingen respons. Fortæl os, hvor du vil stoppe, og vi vil sende det ud mekaniker, der vil se under masken og tjek hvad der er galt"Og så skal vi vente, indtil du bliver nødt til at bruge GPS igen og reagerer på vores budskaber tænke:". Lad os håbe, at politiet blokade vil ikke være behov for her ".
    Nu kan du sætte vores bil i din garage, låse det og fortælle os, at ret, vi kan høre motoren fra porten, men vi har ingen ret til at se under masken af vores bil, fordi det er i din garage, og det er ikke rimeligt, at vi endda bede om adgang til din garage. Selv at du kan blot ændre låsen efter det. Selv at du aftalt, at vi er nødt til at ret til at inspicere gør vores bil bliver brugt korrekt (se licensaftale). Vi skal bare bør føle sig heldig, at vi hører mere eller mindre relevante lyd nu og interesserer ikke hvad der sker med motoren før og interesserer ikke, hvorfor lyden er ikke engang kommer fra motoren. "Du skal ikke udspionere mig - det er ikke din interesse, hvad jeg gør med din bil og hvis du ikke vil give mig GPS adgang tilbage Jeg vil blæse det hele væk og tog penge som jeg betalte.."

Bemærk, at vi ikke beder alle, der rider på vores biler for at få adgang til garagen. Vi behøver ikke fortælle, at det var din hensigt, men vi føler os provokeret til at tage disse handlinger. Og vi tror ikke, at threating vi kan hjælpe med dette problem. Hvis selv af nogen fejltagelse pengene ville gå tilbage til dig (for hvad du ikke har nogen ret), vil det mere få virkning som: "Nu er han brød til vores pengeskab (eller snydt vores sekretær) og stjal vores penge - det gjorde vi ikke vil have det, men nu er vi nødt til at gå til politiet med sagen, vi blev røvet". Du bør overveje din aftale, intentioner, udtalelser, handlinger og mulige konsekvenser.

Vi har juridisk ret givet af licensaftale til at kontrollere ikke licens blev ikke krænket. Selvfølgelig kan vi beslutter ikke at gøre dette, men det vil aldrig ske under offentlig afpresning. Der er en gruppe af mennesker, der fungerer på denne måde - at offentliggøre trussel, beder om at beslutte, vil det være deres nem måde, eller deres hårde måde. Mange lande lære længe siden, at de aldrig kan lade dem skræmme eller trusler vil aldrig ende.
    Bemærk, at denne strategi vil give dig modsatte resultater, du har brug for. Vi er åbne for diskussion, selv om det blev ignoreret før (det er det, der sker her). Vi er lukket for alle trusler og hensigtsmæssigt at ændre vores strategi i sådanne tilfælde. Hvis du vil stadig diskutere dette spørgsmål - venligst lægge alle trusler. Som trussel, vi betragter erklæring om at tage enhver handling, som ikke lovligt i henhold til vores licensaftale, polsk lov, loven i dit land, eller som kræver svig / falske udsagn i betalingssystemet.

Vi sætter pris på, at du overveje at købe vBET også for din 5 andre fora. Bemærk venligst, at licenserne ikke er begået mellem hinanden. Hver er behandlet separatelly i ethvert aspekt (installation, support, overtrædelse, opgradering ...). Lige nu din primaty konto blev spærret fuld, fordi du ejer kun én licens, det var nemmere at få fat i databasen, og al den tid vi betragter den kun som midlertidig løsning til at starte diskussionen igen og løse problemet - hvad er vores primære mål alle tid.

Bemærk venligst, at næsten hver software, som du nogensinde har brugt, og nogensinde vil bruge er / vil være på nogle licens. I nogle lande lov endnu ikke giver mulighed for at bruge software uden licens for det, hvad betyder det, at software skal have licens (selvom det er gratis) til at kunne anvendes i det pågældende land.
    Senest redigeret af vBET; 08-04-1000:57.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Jeg værdsætter jeres svar, men jeg stadig dont forstå, jeg har faste linket problemet, er der intet at undersøge, Jeg er ikke bryder licensaftalen, da der er et link.

Der er ikke nogen krænkelse. Dette er bizare, plejer du endda lade mig købe flere licenser, det er vanvittigt. Hvorfor ville enhver forretningsmand stoppe kunder fra at bruge flere penge. Weird.
    Senest redigeret af Snake2; 08-04-1001:03.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Snake2 View Post
    Linket er tilbage, er der ingen grund til at gøre dette til et drama. Det var en fejl, ryggen, kan vi kommer nu.
    Desværre har vi ikke set denne besked før (vi var besvare foregående). I dette øjeblik wee brug for at kende din officiel erklæring om betaling foretaget nogen skridt videre.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Hvad mener du Michael?

Der er ingen betaling spørgsmål, vi er glade, hvis du blot fjerne blokeringen kontoen, så vi kan opgradere nye version på release dag, så hvis godt få nye licenser til andre fora.

Vi er glade for, ingen betaling udstede bare gerne konto arbejde igen.

Tak!

Side 1 af 3 123 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •