Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 3 FirstFørste 123 SidsteLast
Resultater 11 til 20 af 22

Tråd: Banned for licens strid - Credit link!

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Snake2 View Post
    Jeg værdsætter jeres svar, men jeg stadig dont forstå, jeg har faste linket problemet, er der intet at undersøge, Jeg er ikke bryder licensaftalen, da der er et link.

Der er ikke nogen krænkelse. Dette er bizare, plejer du endda lade mig købe branding gratis, det er vanvittigt. Hvorfor ville enhver forretningsmand stoppe kunder fra at bruge flere penge. Weird.
    Venligst tillid til os, at vi også føler meget ubehageligt i den faktiske situation. Og som du ved udmærket godt konto blev spærret for ikke at blokere din muligheden for supplerende indkøb, men at være i stand til at kommunikere med dig igen, fordi vores budskaber blev ignoreret.

Vores tidligere svar var ikke at overbevise dig om noget, men at vise dig et billede af situationen håber at du vil forstå vores handlinger - ikke godkende det.

Vi forstår og kontrolleret, at du lægger kredit link (hvad er indlysende ikke er lavet af vBET motoren). Det stadig ikke løser problemet ikke licensen blev krænket (og vi har stærke grunde til at tro det), i hvilket tilfælde vi har nogle rettigheder, som vores juridiske aftale. Rettigheder, som vi ikke er nødt til at bede om. Overtrædelse som vi ikke behøver at undersøge. Men som vi allerede fortælle jer at vi aldrig vil beslutte at lade det gå truet. Så giv os din officiel erklæring om dig betaling for vBET licens, og så vil vi fortsætte vores diskussion.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Snake2 View Post
    Hvad mener du Michael?

Der er ingen betaling spørgsmål, vi er glade, hvis du blot fjerne blokeringen kontoen, så vi kan opgradere nye version på release dag, så hvis godt få nye licenser til andre fora.

Vi er glade for, ingen betaling udstede bare gerne konto arbejde igen.

Tak!
    Måske har jeg simpelt misforstået - i en sådan situation er synd for fejl. Jeg troede, at Deres hensigt var at vende betaling. Jeg har 2 om natten på min tid og udsende det ikke let en

Så bare for at være klar - er at vende betaling er under overvejelse eller ej?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Officiel erklæring om betaling? I dont forstå, hvad du mener. Jeg har allerede betalt. Jeg synes, det virkelig oprørende. Jeg har ikke mange penge og nu kan du stoppe mig at bruge denne software og jeg har gjort noget forkert. Du kan se link jeg tilføjet at løse problemet. Og jeg har betalt dig måneder siden.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Hvorfor skulle jeg omvendt betaling, hvis jeg har arbejdet licens ... ingen grund til, jeg ønsker opdateringer, så vil ikke vende betaling, hvis jeg er glad og licens er ikke forbudt.

Også jeg gjorde ikke få dine budskaber, som jeg ikke login for et par uger, og i dette forum gør ikke sende beskeder til min e-mail-indbakke eller anden grund.
    Senest redigeret af Snake2; 08-04-1001:35.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Jeg tror, at grunden normale linket ikke virker er, at vi har en modificeret skabelon, der gør ophavsretten alle i en linje og i flot æske, så måske forårsager problemet.

eksempel;

min skabelon;

copyright 1 - copyright 2 - copyright 3

normall vb skabelon;

copyright 1
    copyright 2
    copyright 3

Uanset hvad du har gode link med stor anker tekst. så alt er godt for vbet.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Bemærk venligst, at ingen stopper dig ved hjælp af vBET i dette øjeblik. Du bruger det nu, og brugte det hele tiden, når problemet eksisterede, og du var ikke at reagere.

Som vi skrev hele tiden, hele hensigt at spærre din konto på dette forum (ikke blokerer din brug - du stadig bruger det nu er) til at forklare situationen. Og det sker kun, fordi du holdt op med at svare, med dit sidste svar på plan "vild"(Du ikke skrev det bogstaveligt - det var kun vores indtryk).

Ja, vi ved, at du har betalt for produktet. Vi spurgte om din trussel, at du vil fjerne betaling. For hvad i overensstemmelse med vores licensaftale, du har ingen ret, når licensen tilbagekaldes for overtrædelse. Så hvis en sådan omlægning muligvis ville ske, ville det være et bedrageri foretages på betalingssystem, og det ville tage mange ubehagelige konsekvenser for dig.
    Derfor er vi vi spurgte om det - bare for at være sikker er du villig til at lavet bedrageri eller ej.

Jeg forstår, at du ikke har nogen sådan hensigt Og selv om det blev skrevet før den blev erklæring uden at huske licensaftale.

OK, så - i så fald skal du bare holde opmærksomheden på licensaftalen, og bedes underrette os, hvis du synes, at noget er galt på vBET side. Hvis du er lang tid i denne branche (jeg tror, at du gør), så ved du, at vores licens er virkelig nemt i henhold til licens muligheder for nogle produkter, så vi ikke gør noget usædvanligt. Det er, hvordan software-markedet ser ud myre det blev gjort på denne måde ved lov, og piratkopiering af software kampe. Din konto vil blive fjernet udelukkelsen i morgen (undskyld, men er nødt til at afslutte nogle ting nu, og det er næsten 3 om natten på min tid). Venligst minde mig, hvis jeg har glemt (sender ikke rykker nu - Jeg formoder, at på vores e-mail-konto er mange mails fra jer om problemet, så jeg vil bare fjerne det).

Igen meget synd for alle dine trængsler og håber, at selvom du ikke godkender vores vej, forstår du hvorfor vi lavet disse skridt og måske endda helt ned dyb forståelse for, at vi kun lavet midlertidige konto forbud ikke licens tilbagekalde med alle andre mulige trin. ..
    Det var bare for at gjort mig selv det bedre

EDITED:
    Jeg har bare finde dit tidligere indlæg - tak for note. Bedes du sætte resten på PM-niveau eller i afsnittet om fejlfinding, hvis nye vBET version vil have samme problem.
    Senest redigeret af vBET; 08-04-1001:59.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Tak.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Gjort - have det sjovt Håber, at nye version vil opfylde dine præstationer forventninger.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Hvordan stopper jeg urls at blive oversat i denne version som jeg spurgte før her> http://www.vbenterprisetranslator.co...ated-urls.html

Dette bør virkelig være mulighed i admincp.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Skal du åbne ny tråd for dette i funktion anmodninger - vores svar kan være nyttigt også for andre brugere.

Side 2 af 3 FirstFørste 123 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •