mit forum cant adgang nu
overbelastning overbelastning
mit forum cant adgang nu
overbelastning overbelastning
et andet spørgsmål
Min indeks ned for som før (det er tilfældigvis når jeg installerer vbet 2.4.1 og tilbage til normal efter afinstallerer jeg vbet i et par dag)
hej ************************************************* ***********..
hvor er admin????
stilarter ok nu efter 1 timer jeg afinstalleret VBET.
men stadig overbelastning
huh
stadig ingen hold her
RewriteEngine On
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / forum / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / forum / $ 2 [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | billeder) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
RewriteBase / forum /
RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Nusantaraku \\. Org
RewriteRule (.*) http://www.nusantaraku.org/forum/ $ 1 [L, R = 301]
RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | billeder) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
Se venligst performance hints:
http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html
Især confider at støtte de mindst sprog i starten, hvis du har store forum, blok irrelevante sider af robots.txt og vigtigst - at holde kontakten - næste uge vi frigiver nye version med virkelig stor ydeevne. Hvis du lige har installeret vBET du kan endda overveje at deaktivere det og vente på denne nye version (vi lavet masser af algoritme ændringer der, og slippe af med flaskehalse med links oversættelse). MÅ IKKE gøre det, hvis du bruger vBET for lang tid - du kan miste din SEO dengang.