[DEL START] showthread [8,258.2 Kb mem bruges] [66.382 s (66382 s)]
Fatal fejl: Call to undefined funktion vbet_vbseo_filter_replace_text () i .../htdocs/vbseo/includes/functions_vbseo_createurl.php on line 43
[DEL START] showthread [8,258.2 Kb mem bruges] [66.382 s (66382 s)]
Fatal fejl: Call to undefined funktion vbet_vbseo_filter_replace_text () i .../htdocs/vbseo/includes/functions_vbseo_createurl.php on line 43
Tak for note - vi går glip af dette spørgsmål, fordi sitemap integration er vores næste skridt. Meget udkast løsning - du åbne Sitemap-filen, der genererer denne fejlmeddelelse og tilføje at der denne kode:
Tilføj det efter:Code:require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
Lad os vide, hjalp detPHP Code:define('DIR', dirname(__FILE__).'/../');
Senest redigeret af vBET; 17-03-10 på 18:30. Årsag: korrigeret instruktion
Warning: require_once (DIR / includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php) [function.require-once]: Failed to open stream: Ingen sådan fil eller mappe i / htdocs / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap.php on line 2
Fatal error: require_once () [function.require]: Failed åbning påkrævet "DIR / includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php '(include_path ='.:/ opt/RZphp5/includes') in / htdocs / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap.php on line 2
Senest redigeret af Kolbi; 23-04-10 på 15:33.
Læg det efter:
I stedet hvor du har tilføjet det er der ingen DIR defineret endnu. Jeg ved, jeg beder dig om at tilføje det i starten - synd for forvirringPHP Code:define('DIR', dirname(__FILE__).'/../');
![]()
Senest redigeret af vBET; 17-03-10 på 18:30.
Vi vil arbejde på fuld sitemap integration, og vi vil se![]()
I dette øjeblik det skulle oversætte det til forum sprog - vi er før integrationsomkostninger endnu, så jeg kan ikke give dig mere præcise svar.
Senest redigeret af vBET; 19-03-10 på 01:03. Årsag: korrigeret BBCode
Også jeg netop har tilføjet officielle integration undervisning for vBET og vBSEO Sitemap Generator:
http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html