Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 12

Tråd: Nogen måde at se, hvor meget mere der skal oversættes?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Default Nogen måde at se, hvor meget mere der skal oversættes?

2 spørgsmål som jeg betaler meget store beløb hver måned til google translator lige nu.

Gør din oversætte hele siden? som jeg har menuer og sådan, at der naturligvis ikke behøver at blive oversat 35000 gange.

Kan jeg kontrollere, at sikre cache fungerer korrekt og esimate hvor mange sider der er cached allerede vs, hvor mange exsist?

Thanks
    Chris

Også selv min hjemmeside er ikke fuldt oversat til de enkelte sprog? Før jeg spenf 50K dette år på oversættelser vil jeg for at være rigtig sikker på det fungerer som det skal.

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

For at reducere omkostningerne til oversættelse, så se her: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-cheaper.html og her: http://www.vbenterprisetranslator.co...ranslated.html. Sørg for, at en cache er skrevet til en database, og gæsterne cache-filen er oprettet. Det vigtigste er at bruge en database cache, gæster cache, gratis oversættere og ikke klar database cache.
    Side kan ikke være helt oversat af udmattelse af grænser oversættelser.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Men der er ingen måde at kontrollere om disse ting, eller se hvad der er tilbage til at oversætte?

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Nej. Hvis der ikke findes nogen oversættere din, så viser automatisk den oprindelige tekst. Du kan manuelt oversætte en tekst, der ikke er blevet oversat i den oversatte side, ved hjælp af http://www.vbenterprisetranslator.co...nslations.html.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

OMG .. Hvor mange dage cached oversættelser, skal findes i cache, før du vil automatisk blive fjernet (ved planlagt opgave). Angiv 0 for at deaktivere.

Denne er sat til 5, så er alle mine oversættelser beiong fjernes efter 5 dage******

Hvis så er alle cache-indstillinger nedenfor deaktiverer samt, hvis dette er sat til 0 ?

Lad mig vide asap, da jeg har en lille fortuine investeret i oversættelser, der allerede er, som jeg tror, er lige ved at blive smidt væk

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

For at deaktivere rengøring database cache sæt:
    • AdminCP->din Cache->Database Cache->Cache-TTL (Time to Live) til 0
    • AdminCP->din Cache->Database Cache->Cache rydde strategi til Handicappede

Oplysninger om brug af en database cache er beskrevet her: Brug database cache og her: Ikke klar database cache.
    Senest redigeret af Marcin Kalak; 10-10-1510:27.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Bogstaveligt talt tusindvis af dollars slettet.. jeg har aldrig haft held med at få nogen gratis oversættelser

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

din altid på første bruger gratis oversættere, hvis den er indstillet, tilbud og støtte til dette sprog-par. Mere information: Brug mange maskinen oversættelse (Api ' er).

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Ive forsøgt flere gange apertium, men får altid en fejl at forsøge igen senere, eller prøv et andet navn?

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Apertium-servere desværre er undertiden ikke.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •