Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 13

Tråd: Sådan deaktiveres oversat URL'er

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Default Sådan deaktiveres oversat URL'er

Hej Jeg ønsker at beholde mit engelsk URL'er såsom vbet 2,0

Hvordan deaktiverer jeg oversat urls?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Jeg har virkelig brug for at deaktivere disse, har jeg kørt dette mod i lang tid og ikke ønsker at have til at indeksere 1mil URL'er igen, vil det tage måneder og måneder. Jeg vil hellere beholde den gamle url struktur Please help.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

din 3.x gør oversættelser på sikker måde i henhold til din 2.x Det betyder, at gamle (ikke oversat links) kun få 301 redirect. Og for Google (og andre søgemaskiner) det betyder - ikke løse denne indekseret side bare ændre adressen årsag er det stadig den samme side, som flyttede til anden adresse.

Så du mister intet. Det er sikkert for dig.

Anyway, hvis du stadig ønsker at gøre det så skal du åbne filen vbenterprisetranslator_seo.php og fjern (kommentar) denne kode:
    Code:
    function vbseo_thread_seotitle(&$thread){
    require_once(dirname(__FILE__). '/includes/vbenterprisetranslator_functions.php');
    vbet_makevBSEOTheadLink($thread);	
    }
    Det kan også være nødvendigt at finde i Admin CP -> Produkter & Plugins -> Plugins din pluginet Initialisering for init_startup krog og fjern / kommentar der denne kode:
    Code:
    if (!function_exists("vbseo_thread_seotitle")) {
    function vbseo_thread_seotitle(&$thread){
    require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions.php');
    vbet_makevBSEOTheadLink($thread);	
    }							
    }

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Perfekt, tak.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Du er velkommen

Som vi skrev her, og PM dig i vores mening behøver du ikke dette, og det er bedre for din SEO til IKKE deaktivere oversat URL'er. De vil være bedre placeret af Google (flere nøgleord i søgt sprog), og du vil ikke miste indekser af dine webadresser før oversættelse (fordi 301-omdirigering anvendes).

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Du er velkommen

Som vi skrev her, og PM dig i vores mening behøver du ikke dette, og det er bedre for din SEO til IKKE deaktivere oversat URL'er. De vil være bedre placeret af Google (flere nøgleord i søgt sprog), og du vil ikke miste indekser af dine webadresser før oversættelse (fordi 301-omdirigering anvendes).
    Det største problem jeg har, er de fleste browsere viser ikke sproget urls rigtigt i browserens adresselinje, de viser ww.domain.com /% 20% 250% 900 / etc, så folk linker til mig, vil forbindelsen med junk urls. Det er dårligt for SEO.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Snake View Post
    Det største problem jeg har, er de fleste browsere viser ikke sproget urls rigtigt i browserens adresselinje, de viser ww.domain.com /% 20% 250% 900 / etc, så folk linker til mig, vil forbindelsen med junk urls. Det er dårligt for SEO.
    Først og fremmest SEO handler om godt lide støvler se, at du ikke mennesker. For det andet - Webadresser er ikke junk - de er fine. Hvad du skriver om det er sådan, at IE viser det. Tjek det i Opera, Chrome, Firefox - Det er alt sammen dejligt. Fordi% notation er en standard. Og altså også respekterer det, når sende anmodning til serveren, er bare ikke vise det rart. Hvis du kender nogle sprog med specialtegn, så kan du selv tjekke det og ændre% notation til specielle bogstaver i nogle URL - du vil se, at det er samme side.

Sammenfattende: links er fine.

Alligevel kan vi tage det som anmodning om at generere links til IE på anden måde. Vi har endda allerede ved hvordan man gør dette (lektion lærte med vB4 ).
    Senest redigeret af vBET; 25-02-1020:01.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Hvordan deaktiverer jeg urls igen i ny version? 3.3.2

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Snake View Post
    Hvordan deaktiverer jeg urls igen i ny version? 3.3.2
    I dette tilfælde er det nok, hvis du bare ikke foretaget nogen ændringer for functions_vbseo_createurl.php fil

NOTE: oversættelse af URL'er giver dig MEGET BEDRE SEO og vi lavede GREAT OPTIMERING på dette område i 3.3.2 Vi er specielt lavet algoritme ændringer for dette og tilføje forsinket oversættelser for URL'er, fordi der tidligere var flaskehals, som vi fandt for nylig. Så vi anbefaler, at du netop har lavet fuld integration og tjekke din faktiske resultater MED oversat URL'er - du kan være meget positivt overrasket på dette område

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Så jeg holder gamle fil? ithought ny var nye ændringer pr vbseo integration?

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •