Hej Jeg ønsker at beholde mit engelsk URL'er såsom vbet 2,0
Hvordan deaktiverer jeg oversat urls?
Hej Jeg ønsker at beholde mit engelsk URL'er såsom vbet 2,0
Hvordan deaktiverer jeg oversat urls?
Jeg har virkelig brug for at deaktivere disse, har jeg kørt dette mod i lang tid og ikke ønsker at have til at indeksere 1mil URL'er igen, vil det tage måneder og måneder. Jeg vil hellere beholde den gamle url struktur Please help.
din 3.x gør oversættelser på sikker måde i henhold til din 2.x Det betyder, at gamle (ikke oversat links) kun få 301 redirect. Og for Google (og andre søgemaskiner) det betyder - ikke løse denne indekseret side bare ændre adressen årsag er det stadig den samme side, som flyttede til anden adresse.
Så du mister intet. Det er sikkert for dig.
Anyway, hvis du stadig ønsker at gøre det så skal du åbne filen vbenterprisetranslator_seo.php og fjern (kommentar) denne kode:
Det kan også være nødvendigt at finde i Admin CP -> Produkter & Plugins -> Plugins din pluginet Initialisering for init_startup krog og fjern / kommentar der denne kode:Code:function vbseo_thread_seotitle(&$thread){ require_once(dirname(__FILE__). '/includes/vbenterprisetranslator_functions.php'); vbet_makevBSEOTheadLink($thread); }
Code:if (!function_exists("vbseo_thread_seotitle")) { function vbseo_thread_seotitle(&$thread){ require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions.php'); vbet_makevBSEOTheadLink($thread); } }
Perfekt, tak.
Du er velkommen
Som vi skrev her, og PM dig i vores mening behøver du ikke dette, og det er bedre for din SEO til IKKE deaktivere oversat URL'er. De vil være bedre placeret af Google (flere nøgleord i søgt sprog), og du vil ikke miste indekser af dine webadresser før oversættelse (fordi 301-omdirigering anvendes).
Først og fremmest SEO handler om godt lide støvler se, at du ikke mennesker. For det andet - Webadresser er ikke junk - de er fine. Hvad du skriver om det er sådan, at IE viser det. Tjek det i Opera, Chrome, Firefox - Det er alt sammen dejligt. Fordi% notation er en standard. Og altså også respekterer det, når sende anmodning til serveren, er bare ikke vise det rart. Hvis du kender nogle sprog med specialtegn, så kan du selv tjekke det og ændre% notation til specielle bogstaver i nogle URL - du vil se, at det er samme side.
Sammenfattende: links er fine.
Alligevel kan vi tage det som anmodning om at generere links til IE på anden måde. Vi har endda allerede ved hvordan man gør dette (lektion lærte med vB4).
Senest redigeret af vBET; 25-02-10 på 20:01.
Hvordan deaktiverer jeg urls igen i ny version? 3.3.2
I dette tilfælde er det nok, hvis du bare ikke foretaget nogen ændringer for functions_vbseo_createurl.php fil
NOTE: oversættelse af URL'er giver dig MEGET BEDRE SEO og vi lavede GREAT OPTIMERING på dette område i 3.3.2 Vi er specielt lavet algoritme ændringer for dette og tilføje forsinket oversættelser for URL'er, fordi der tidligere var flaskehals, som vi fandt for nylig. Så vi anbefaler, at du netop har lavet fuld integration og tjekke din faktiske resultater MED oversat URL'er - du kan være meget positivt overrasket på dette område![]()
Så jeg holder gamle fil? ithought ny var nye ændringer pr vbseo integration?