Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 13

Tråd: Ikke oversætte

Hybrid Visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
    Junior Member
    Tilmeldings dato
    Maj 2011

Default Ikke oversætte

Hey, når jeg kontrollere og se, hvis oversættelsen virker ret, fungerer det ikke (hvis der fornuftigt)

For eksempel jeg ikke klikke på den japanske oversættelse, det er ikke vise op i japanske tegn i stedet på mit websted står "<website> (japansk)".

Hvis jeg stadig ikke gør meget mening, er her mit websted med japanske tegn: Video Game enhed (japansk)

EDIT: nu det viser ikke tegn på alle, og når jeg ser en af min tråd, det stadig oversætte ikke.

Jeg useing Microsoft Itilfældeafdeltforvaltninghandler det til betyder noget.
    Senest redigeret af Jncocontrol; 28-05-1209:11.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Maj 2011

BTW fik jeg dette, når jeg installerer VBET
    Code:
     parameter 1 to be resource, object given in [path]/includes/adminfunctions_plugin.php(1174) : eval()'d code on line 10

Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, object given in [path]/includes/adminfunctions_plugin.php(1174) : eval()'d code on line 10

Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, object given in [path]/includes/adminfunctions_plugin.php(1174) : eval()'d code on line 10

Senest redigeret af Jncocontrol; 29-05-1206:49.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Maj 2011

Jeg har nu et nyt problem. (Undskyld jeg holde kommer tilbage efter jeg løse noget)

Nu på et andet sprog jeg når jeg forsøger og bogfører noget, kan ikke skrive noget. Det er ligesom boksen er forsvundet. Hvis der fornuftigt.

EDIT: Jeg har testet dette på et par sprog, så vidt jeg kan fortælle det eneste virkning synes at påvirke japansk og koreansk. Jeg har også prøvet det ud på kinesisk, græsk, arabisk, finske, spanske taiwanske, Thai og Vietnams sprog, igen, så vidt jeg kan fortælle det påvirker kun, japanske og koreanske sprog.
    Senest redigeret af Jncocontrol; 29-05-1207:26.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Maj 2011

Jeg fik det til at virke, jeg fandt denne post, og hjalp mig: http://www.vbenterprisetranslator.Co...html#post12100

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Kunne du venligst Vis mig nøjagtige url hvor det ikke virkede?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Maj 2011

(日本語) 3 または 4 ですか?

Igen hvis det er meget fornuftigt, i den japanske og koreanske langauges, jeg kan ikke skrive noget i boksen post, det er ligesom det ikke findes endnu.

EDIT: endnu bedre, her er et billede... med google chrome oversat.:

EDIT2: Hey, R.dziadusz, også forstand VBET ikke taget på næsten en uge, tror jeg kan sende dig en PM vedrørende integration af VBSEO med VBET?
    Senest redigeret af Jncocontrol; 31-05-1202:57.

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Venligst PM adgang detaljer jeg vil integrere den.
    Ligesom jeg kan se, er oversættelsen gjort korrekt. Kunne du venligst opretter og PM adgang detaljer for mig at chceck det?

Også bare for at være 100% sikker på. På sider witch japanske adn koreansk-sprog er du ikke bogføre?
    Senest redigeret af r.dziadusz; 31-05-1214:08.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Maj 2011

Quote Oprindeligt indsendt af r.dziadusz View Post
    Venligst PM adgang detaljer jeg vil integrere den.
    Ligesom jeg kan se, er oversættelsen gjort korrekt. Kunne du venligst opretter og PM adgang detaljer for mig at chceck det?

Også bare for at være 100% sikker på. På sider witch japanske adn koreansk-sprog er du ikke bogføre?
    Hvilke kinda Access behøver du dziadusz?
    billedet i bogført blev oversat med Google chrome, så jeg ville excatly tager det for givet.

Alle de sider, og både japanske og koreanske jeg ikke at gøre enhver kinda bogføring, vises posten ikke når jeg forsøge og bogføres på disse sprog.

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Alle adgang, ftp, admincp og hvis du ønsker din Intagration venligst PM også vbseo pass.
    Du problem ikke er fælles, jeg har brug at kontrollere og angive nogle logfiler

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Maj 2011

Jeg sendte dem at PM

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •