Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: Google Simple API adgang

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Mar 2012

Default Google Simple API adgang

Jeg må indrømme jeg virkelig ikke synes at kunne forstå, hvordan Google API nøgle historien fungerer. Det synes at det er en betalt tjeneste og jeg aktivere mine faktureringsoplysninger. Men jeg nu se et område i min Google API side, siger Simple API adgang, og det ser noget som dette.

Nøgle til browser apps (med referers)
    API key: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Referers: Enhver henvist fra tilladt
    Aktiveret på: 25 Mar, 2012 6: 56
    Aktiveret af: xxxxxx ******** com – du
    Forældede nøgle: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Status: Aktiv indtil 26 Mar, 2012 6: 56 AM (dette jeg virkelig ikke forstå som denne dato ændres hele tiden)

Så er dette API nøglen skal jeg bruge med fakturering eller kan jeg finde en anden nogle andet sted

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Hi
    Fra dine PM oplysninger jeg antager, at du har løse dit problem Ja er det denne API nøgle

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Mar 2012

Godt derefter fungerer det også ikke for mig som er det samme med de andre. 90% af den tid, det viser oversættelse ikke tilgængelige. Efter 3 dage uden nogen form for støtte har jeg nu fjernet denne mod fra min forum

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Har du forsøger at bruge mindre oversættelser sprog? Eller bare Læs venligst denne post om ydeevne

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Mar 2012

Jeg har forsøgt at kun har det at vælge de sprog, at min medlemmer bruger primær de europæiske sprog kun. Men hver gang jeg ville se det viser at ingen oversættelsestjenester var til rådighed. Jeg så ville have køre manuelt opgaveplanlægning for at scanne for dem igen, og det ville pluk op en eller måske to på det mest. Jeg vil derefter se et par minutter senere at endnu en gang den ikke havde nogen oversættelsestjenester tilgængelig igen. Så som jeg betalt for for installationsservice, som jeg ikke kunne få dette arbejde ligegyldigt hvad gjorde jeg. Men jeg stadig sidder med de samme spørgsmål og efter at have tilbragt 3 til 4 dage kæmper på mit eget med ingen hjælp eller svar fra her jeg fjernet det.

Så som sagt det ikke fungerer for mig kan så jeg venligst have en restitution

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Mar 2012

Dobbelt post

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Restitutionen emnet blev drøftet på PM

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar