Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 19

Tråd: Intet arbejder.

Hybrid Visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Question Intet arbejder.

Gutter jeg virkelig har brug for nogle hjælpe her. Jeg har nu fået en Google vs2 betalt API nøgle, men igen, efter ligesom 1 minut ingen af oversætter tjenesterne er tilgængelige. Kører google testen giver mig dette:

Start oversættelse test for Google API v2
    Afproevningsresultat: {"fejl": {"fejl": [{"domæne": "usageLimits", "grund": "dailyLimitExceeded", "message": "Daglige grænseværdierne overskrides"}], "kode": 403, "meddelelse": "Daglige grænseværdierne overskrides"}}
    Testfejl:
    Forbindelsestid (ms): 118.327148438

Med andre ord, selv med den betalte Google API vbet ikke noget for mig længere. Hvordan får dette til at fungere igen?

Thanks.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Taurus hvilke grænser har du angivet i https://code.google.com/apis/console/?pli=1#project:YOURPROJECTNUMBER:quotas?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Quote Oprindeligt indsendt af Simon Lloyd View Post
    Taurus hvilke grænser har du angivet i https://code.google.com/apis/console/?pli=1#project:YOURPROJECTNUMBER:quotas?
    Jeg ikke er sikker på, vil jeg så kontrollere, hvad du foreslår jeg sætte der? Tak for hjælpen!

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Godt det blev sat på 2 000 000 tegn en dag, jeg nu rejst spørgsmålet til 4 000 000 om dagen. Dette er min google test nu:

Start oversættelse test for Google API v2
    Afproevningsresultat: {"data": {"oversættelser": [{"translatedText": "hello", "detectedSourceLanguage": "pl"}]}}
    Testfejl:
    Forbindelsestid (ms): 75.1730957031

Endnu på vbet's kontrol forbliver panelet Googles tilgængelighed blot nr.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Har du prøvet manuelt kører cron (planlagt opgave) til at opdatere,?, min erfaring bruges ca. 1 M tegn i en time!

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Quote Oprindeligt indsendt af Simon Lloyd View Post
    Har du prøvet manuelt kører cron (planlagt opgave) til at opdatere,?, min erfaring bruges ca. 1 M tegn i en time!
    Sorry mate, du mistede mig, hvilke cron for hvad?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

i Admincp > planlagte opgaver theres et cron job (planlagt opgave) til at teste udbydere, din test, du har angivet viste at google var tilgængelig efter upping grænsen, men det ikke afspejle lige væk i admincp fordi CRON jobbet ikke havde kørt for at opdatere det.

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Hi
    For mig er der ingen fejl. vBET kontrollerer automatisk din tilgængelighed i hvert 10 minut. Hvis du vil, kan du køre den manuelt ved
    admincp - > planlagte opgaver - > vB Enterprise Translator (udbydere tilgængelighed) - > Kør nu

Men også når du kontrollerer grænser kan allerede være nået. Google API v2 test viser ikke eventuelle fejl.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Yeah, jeg får der, men hvorfor det viser at Google ikke er tilgængelig hvis det faktisk er tilgængelig?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Dette er virkelig at få frustrerede. Selv når grænsen ikke har nået, vil google's tilgængelighed holder og slukkes. Og til tider er ikke oversætter. Jeg kan venligst få nogle støtte her!

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •