. Jeg er glad ved støtte her.
. Jeg er glad ved støtte her.
Hej jeg kan ikke programmers adgang din forum med data du har gav mig Kontroller din Indbakke
Hej, kontrolleret jeg login før du sender den. Jeg prøvede det igen, og det virker for mig. Jeg sendte dem en alternativ server IP i tilfælde af DNS problem.
Tak.
Thaks til r.dziadusz, mit problem er blevet løst. Din hjælp er meget værdsat.
glade for at hjælpe dig, hvis du har andre spørgsmål venligst anmode om andre spørgsmål venligst åbne nye tråd
Desværre, men der stadig synes at være nogle spørgsmål. Min hele siden oversætter nu, men enkelte oversættelser synes ikke at arbejde for nogle grund. Ved du, hvad drejer sig? Da den side oversættelse fungerer, gætte jeg google API eller microsoft API arbejder, men jeg ved ikke, hvorfor individuel tekst ikke oversætte.
Tak for svaret.
Åbn ny tråd til nye spørgsmål - også Oplys venligst mere detaljer (nøjagtige URL-adressen til den side, hvor problemet findes, tilbud af tekst, som ikke er oversat).
Kort - kan Bemærk, at du ikke behøver at gætte betyder oversættelse API arbejder du Kontroller det Admin CP - > vBET - > oversættelse udbydere tilgængelighed. Årsagen hvorfor enkelte oversættelse ikke virker kan være rent faktisk providere er ikke tilgængelige, så du fik, hvad du har i cache og nogle dele (dem ikke oversat) er nye på side (nye svar, redigerede stillinger). Hvis du har brug for mere hjælp venligst åbne nye tråd for dette nye spørgsmål.