Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: med 1 billede i stedet af 52

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Default med 1 billede i stedet af 52

når jeg bruger alle sprog vil det kan påvirke udførelsen af mit site med mere selv ønsker det af 52 billeder, hvert billede for hvert sprog

Jeg læste somthing før hvordan du kan bruge 1 billede, der indeholder alle icaons eller flag billeder, men jeg har glemt, hvor
    anywhy
    det er lige hvad yahoo.com bruger i sin venstre side, der viser en masse links til sine tjenester, men ved hjælp af et billede til alle ikoner, at de viser

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Tak for din kommentar. I dette øjeblik ser vi masser af problemer med denne fremgangsmåde. Hvis vi kun ét billede, så vil det ikke være muligt at vælge, hvilke flag, som du ønsker at have aktive.

Også at have 52 små billeder ikke påvirker din præstation så meget som du kan forestille dig. 1. Browsere cache billeder, så de ikke hentes hver gang. 2. Dem er statisk indhold, så det ikke bruger så meget server ressourcer bruger kun din båndbredde.

Vi er åbne for idéer. Hvis du har idé hvordan man løser et billede problem og stadig gør det muligt at vælge, hvilke sprog forum ønsker at støtte, vi vil se på dette tættere. I dette øjeblik en sådan fremgangsmåde vil degenerere faktiske vBET funktionaliteter.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

ja det vil ikke påvirke klik for hvert sprog, medmindre vi har brug for et andet billede for at vise ehen højre mod venstre lnaguage det vise flaget
    så vi har brug for 2 billeder
    en til venstre mod højre og den anden til højre mod venstre

Jeg vil kigge efter artiklen forklare hvordan man bruger det

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Der er flere spørgsmål - nogle layouts ikke har nok plads, og er nødt til at wrap billeder. Det vil ikke være muligt, hvis kun én billede vil blive genereret.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Udført. Vil indgå i næste udgave Løsning:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...ss-sprite.html

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •