Tak Michal,

Du skrev:
"NEJ - indlæg der ikke er oversat, når der skrives indlæg er oversat on demand -. Når nogen kommer til Oversat tråd side så indlæg er oversat og gå til cachen."

Jeg er ikke sikker på, jeg forstår det. For eksempel sige, at jeg skriver et indlæg på engelsk og jeg målretter mod nogen, forhåbentlig i et spansk talende land at læse den. Hvis stillingen ikke er oversat first lige væk (eller er de for første gang i det mindste?), Så hvordan er den spanske talende person kommer til at vide, at jeg skrev, at indlæg, hvis det kun er i google på engelsk?

For eksempel kan jeg skriver et indlæg på engelsk, "Maden er god på denne restaurant". Vil det være det samme oversat og indekseret som "La comida es bueno en este restaurante"? Jeg vil ikke have ham til at søge på engelsk eller som vil virke mod hensigten med hvad jeg vil gøre. Jeg vil ikke have ham til at bruge sin begrænsede engelsk, men antage, at han ikke kender engelsk på alle, og søger på hans sprog. Er det, hvad vBet gør, eller tager jeg fejl?

Thanks.

Og er du planlægger at gøre det for andre fora?