Michal,
undskyld for den forsinkede reaktion - jeg var på ferie i sidste uge.
Jeg synes at huske, at wp-robot autotranslates ved hjælp af enten Google, Yahoo eller bablefish (tilgængelige indstillinger i config) så tag et kig på deres gennemførelse mate.
venlig hilsen
martin
Tak - Jeg vil undersøge dette. Lige nu har vi 'nye håb' - Google hævder, at oversættelsen API ikke vil blive lukket, lige skiftet til betalt én. Dette er vigtigt, fordi ingen andre API giver så mange sprog. Alligevel vil vi undersøge andre muligheder, fordi nu er der ingen oplysninger om nye Google-strategi.
Det ville være dejligt, hvis VBET stadig kunne bruge Googles API sammen med evnen til at bruge en sekundær fri oversætter hvis det er nødvendigt. For mig er en betalt Google API ville være det værd.
Som jeg skrev, vi vil undersøge andre muligheder også. Du kan altid bruge Google til nogle oversættelser understøttes ikke af andre, og anden service, hvor du kan få det gratis. Det er her, vi vil gå.
Næste idé, hvordan man håndterer yderligere oversættelse API er at tilføje enkel parameter, hvor du kan beslutte Vil du have alt oversat af Google, eller af andre API hvor det er muligt.
En sådan løsning vil stadig tillade dig at bruge alle sprog og gjort lavere omkostninger (Google Oversæt API vil blive betalt). Også konfiguration vil blive trivielt - blot én parameter. Og for dem som gerne vil vælge specifikke oversættelsesservice (når nogle oversættelse vil have mere end 2 muligheder) vil vi have simple php-array med kortlægning oversættelse til udbyder. Der hvor det vil være muligt at bruge mere end 1 leverandør anderledes end Google, vil vi notere dette i php kommentar. Så du kan åbne konfigurationsfil der vil du se, hvad der skal være oversat af Google (ingen andre udbydere for et sådant sprog), og hvad der vil blive oversat af anden udbyder - som én og hvad der ellers understøtter specifikke oversættelse. Du skal blot for hvert sprog der vil være kort, hvor nøglen vil være sproglige kode og værdi vil blive leverandør.
Hvem bryder sig ikke om detaljer bare vil have billigere oversættelser - bare tænde én mulighed. Hvem ønsker detaljer og foretage detaljerede valg, bare ændringer en streng til en anden i passende php tabel.
Det er selve ideen, hvordan du tilføjer understøttelse af andre oversættelse API'er.
Eventuelle kommentarer værdsat![]()
Ja, jeg fandt oplysninger om, at wp-robot kan bruge yahoo bablefish (dette er en løsning) til oversættelser. Jeg gjorde opmærksom på om det i min arbejdsplads til dette spørgsmål, og jeg vil undersøge det mere. Hvis du har yderligere oplysninger på dette område bedes her eller ved PM. Thanks![]()
Se her: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post8865
Dette synes at være godt alternativ. Vi stadig nødt til at tjekke licens detaljer. Det er gratis, men der er nogle ekstra note om at kontakte dem, så vi vil tage kontakt og tydeliggøre vil det være muligt at bruge Microsoft API gratis med vBET som adapter lag.
Vi har lige sende e-mails med få spørgsmål til e-mail adresse, som Microsoft på Microsoft Oversættelse API side. Vi checkede licens og fandt ingen begrænsning, men vi vil være sikker på, vi var på udkig i rette sted og ikke glip af noget. Så i dette øjeblik vi venter på afklaring vil det være lovligt at bruge Microsoft Oversættelse API i vBET.
Vi vil holde dig informeret![]()