Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 6 FirstFørste 1234 ... SidsteLast
Resultater 11 til 20 af 56

Tråd: Google Translate API slukke eller vil blive betalt? Betyder ikke noget - vBET støtter andre API'er

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Vi har midlertidigt deaktiveret salg af vBET licenser. Indtil vi har alternativ løsning til at understøtte oversættelser vi vil ikke sælge flere licenser til at være ærlig over for vores brugere.

Vi har halvt år til at finde alternative løsning, og jeg håber, vi vil finde den. Stadig i dette øjeblik af tid besluttede vi at holde sælger. Vi vil sælge igen, når vBET vil støtte nogle andre oversættelse API.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

De har ret åbenbart, vi kan bruge HTTP

Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

flere oplysninger også her Microsoft ® Oversætter Developer tilbud

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Jeg håber virkelig, du fyre er i stand til at overføre din (fremragende) mod over til et andet API snart. Mine medlemmer bruger vbet mere og mere, og jeg er helt sikkert tiltrække nye medlemmer (og få gamle medlemmer til at sende) på grund af sproget facilitet. Men fordi Google gav en vag årsag til lukning af API jeg er ærligt talt lidt bekymret for, at de kunne begynde at straffe disse fora bruger det til trods for deres TOS øjeblikket tillader en sådan anvendelse. Hvis de kan dumpe API med så kort varsel så måske de kunne ændre TOS alt og efterlade os alle med et stort problem.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Fordi vi blev spurgt flere gange om at gøre vBET muligt at købe lige nu, vi genåbne salg af vBET. Stadig vi tilføjet klar advarsel om køb side, så enhver, der ønsker at købe, er klar over, at 1 dec 2011 Google oversættelse API vil blive lukket og vBET ikke har i dette øjeblik alternativ måde til at understøtte oversættelse.

Her er den erklæring, UDE I BUTIKKERNE ved køb side:
    ADVARSEL:! Google vil stoppe for at give deres oversættelse API i 1 Dec 2011. Vi arbejder med at støtte oversættelse af andre tjenester. Du kan finde alle informationer om vores fremskridt her: Google slukker oversættelser API

Vi blokeret salg af breaking den hurtige indtil vi ikke har en alternativ løsning til oversættelser, men vi blev bedt om at gøre det muligt at købe din alligevel. Vi er en ærlig virksomhed, og vi tror, at sælge produktet, som i fremtiden kan ende snart, selv når kunden er enige om, at licens er ikke den rigtige måde at gøre forretning (mange brugere ikke læse licens på alle). Fordi vi blev spurgt til dette har vi genåbne sælger for din med advarsel. Være opmærksom på - 1. December Google vil fjerne oversættelse API. Vi kan ikke fortælle nu, hvor mange sprog, der vil blive understøttet efter det, eller vil vi finde en alternativ oversættelse API. Og for at undgå enhver fejl - her er en del af din licens: din virker ved hjælp af Google Oversættelse Tjeneste, og du skal være tilladt at bruge det. ENKEL Podbielski Michał giver dig ingen tilbagebetaling i tilfælde, hvis dit forum er blokeret/forbudt eller begrænset på nogen anden måde at Google Oversættelse.
    Så der vil ikke være nogen refusion overhovedet. Vi vil gøre vores bedste for at støtte oversættelser af andre API'er, Stadig i dette øjeblik kan vi ikke garantere, vil det være juridisk muligt eller hvor mange sprog vil blive understøttet.
    Så hvis du stadig ønsker at købe, at blive klar over dette kan du bare bruge vores Køb nu! link.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej. Om alle de andre ting i dette område - muligheder og så videre. Som jeg skrev vil vi informere dig om forløbet. Lige nu har vi begyndelsen af måneden, så nogle ekstra opgaver skulle gøres. Udover faktiske kunder spørgsmål har finde alternative oversættelse løsning højeste prioritet. Enhver anden funktion for vBET er ikke relevant lige nu.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af norku View Post
    ... Fordi Google gav en vag årsag til lukning af API jeg er ærligt talt lidt bekymret for, at de kunne begynde at straffe disse fora bruger det til trods for deres TOS øjeblikket tillader en sådan anvendelse. Hvis de kan dumpe API med så kort varsel så måske de kunne ændre TOS alt og efterlade os alle med et stort problem.
    Jeg ville ikke bekymre dig om dette - Google udsagn er klar: API er kun tilgængelig indtil 1. december 2011, nu er eneste begrænsning vil være omkring antallet af daglige anmodninger.

Dette er en klar og officiel - der er ikke noget mere bag, og der er ingen mening at sætte noget bag. Google vil bare lukke API, når de vil, og de ønsker at gøre det 1. december, og alt er allerede planlagt. Personligt ser jeg ingen mening at foretage større rod og skær det uden grund. Google som partner tabt lige nu mange point for mange mennesker (bare kig rundt om mennesker reaktioner på forskellige forums), er der ingen mening for dem at give yderligere grunde til ikke stole på Google.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Maj 2011

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Jeg ville ikke bekymre dig om dette - Google udsagn er klar: API er kun tilgængelig indtil 1. december 2011, nu er eneste begrænsning vil være omkring antallet af daglige anmodninger.

Dette er en klar og officiel - der er ikke noget mere bag, og der er ingen mening at sætte noget bag. Google vil bare lukke API, når de vil, og de ønsker at gøre det 1. december, og alt er allerede planlagt. Personligt ser jeg ingen mening at foretage større rod og skær det uden grund. Google som partner tabt lige nu mange point for mange mennesker (bare kig rundt om mennesker reaktioner på forskellige forums), er der ingen mening for dem at give yderligere grunde til ikke stole på Google.
    Nogle oplysende nye er

http://googlecode.blogspot.com/2011/...-our-apis.html

UPDATE juni 3: I de dage, da vi annoncerede deprecation af Translate API, har vi set den lidenskab og interesse udtrykt ved så mange af jer, gennem kommentarer her (tro mig, læser vi hver eneste af dem) og andre steder. Jeg er glad for at dele, at vi arbejder hårdt på at løse dine bekymringer, og vil være at frigive en opdateret plan for at tilbyde en betalt version af Translate API. Venligst Stay tuned, og vi vil sende en komplet opdatering så hurtigt som muligt.
    Senest redigeret af Jncocontrol; 04-06-1110:27. Årsag: 'S

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Det er gode nyheder - i hvert fald der stadig vil være måde at have så mange oversættelser. Lad os håber, at prisen vil være passende ... Anyway vi lavet undersøgelse om andre løsninger, da dette er mere sladder end nyheder.

Tak for noget info du giver Hvis nogen har noget at tilføje - selv hvad du mener om aktuelle situation - bare skrive.

Side 2 af 6 FirstFørste 1234 ... SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •