Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 6 af 6 FirstFørste ... 456
Resultater 51 til 56 af 56

Tråd: Google Translate API slukke eller vil blive betalt? Betyder ikke noget - vBET støtter andre API'er

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Rapporter er kun tilgængelig for Google Oversæt API v2. For v1 er ikke, og denne API vil blive lukket 1 december 2011, så der er ingen mening at gøre noget på dette område.

På dette tidspunkt registrering af sprog understøttes kun af Google Oversæt API (kabine versioner). Vi kan tilføje også understøttelse af Microsoft - vi gjorde det ikke endnu, fordi vi ser nogle problemer her. Microsoft Oversættelse API understøtter mindre sprog, så hvis du vil have tændt flere sprog (dem, der kun understøttes af Google) så Microsoft oversættelse API vil ikke være i stand til at opdage sproget. Så med andre ord - vi kan tilføje understøttelse til Microsoft Oversættelse API registrering af sprog, men du kan bruge det først, da du bruger bare sprog, der understøttes af Microsoft. Hvis du bruger ét sprog mere end Google skal bruges, ellers vil registrering ikke arbejde for sprog, som ikke understøttes af Microsoft. Dette er grunden til, at vi ikke tilføje det fra starten - det komplicerer konfiguration. Selvfølgelig er vi nu klar over, at mange kunder vil holde sig kun til gratis oversættelse, så vi vil tilføje understøttelse til Microsoft registrering af sprog.

Der er ingen Rush her - så længe Google Oversæt API v1 arbejder du stadig har gratis sprogregistrering. Så vi først vil gå til nye vBET3.x udgivelse og tilføje der støtte til andre oversættelse API. Så vil vi røv støtte til Microsoft registrering af sprog.

NOTE: på dette tidspunkt i vBET4.x du kan bruge Microsoft for oversættelser og gratis Google Oversæt API v1 til registrering. Så du behøver ikke at vente med at skifte. Sprog detektion arbejder hver for sig - uanset hvad konfiguration du har for oversættelse.

Senest redigeret af vBET; 03-09-1113:08. Årsag: typo

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Wow, ligner Microsoft kun understøtter 37 sprog mens Google understøtter 53 - er det korrekt?

Du har ret i, at Microsoft API ikke synes at være lige så raffineret som Googles.

Lige nu er jeg ved hjælp af API som følger:

Men hvis der er en kodet \\ n, \\ r eller \\ t i teksten, ser det ud til API råber på dig. Hvad er den sikreste måde at indkode $ tekst? Lige nu er jeg laver:

str_ireplace (array ('% 0D', '% 0A', '% 09'), array ('','',''),$ translationURL);

men det synes ikke at være nok på toppen af urlencode. Googles URL API var mere elegant, da vi ikke behøvede at bekymre sig om citater, enten.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Du har vBulletin 4.x? vBET 4.x allerede understøtter Microsoft oversættelse, og du behøver ikke at gøre nogen ændringer i koden.
    vBET3.x vil støtte det i næste udgave. Og netop i Microsoft Oversættelse API vi nødt til at kagen bekymre sig om nogle specielle tegn - dette er en del i form af en kode vBET4.x håndtering Microsoft Oversættelse API:
    Code:
    $translationURL =& str_replace(array('%0A','%0D', '%09'),'',$translationURL);

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Nej, jeg bruger 3,8, så jeg bliver nødt til at vente og se

Selv med, at udskiftningen Jeg får spørgsmål om tekst, der indeholder citater. Men for de fleste sider, alt fungerer.

Jeg håber, at Microsoft tilføjer understøttelse for flere sprog!

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af moman View Post
    Nej, jeg bruger 3,8, så jeg bliver nødt til at vente og se

Selv med, at udskiftningen Jeg får spørgsmål om tekst, der indeholder citater. Men for de fleste sider, alt fungerer.

Jeg håber, at Microsoft tilføjer understøttelse for flere sprog!
    Nye vBET3.x frigivelse bør ske i denne måned I vBET4.x det allerede arbejder fra et stykke tid, så fejl skal allerede løst. Anyway det vil blive udgivet som beta version først, på grund af mængden af ændringer.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Lyder godt!

For tiden velbefindende jeg synes at have faste spørgsmålet med Microsoft oversætter. Det viste sig, at% 22 (kodet anførselstegn) i de webadresser skruet tingene op, så jeg bare er at fjerne dem helt.

For eksempel,

Vil klage over citater, men

virker fint

Side 6 af 6 FirstFørste ... 456

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •