Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 16

Tråd: Aktiver / Deaktiver vbet uden problemer

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default Aktiver / Deaktiver vbet uden problemer

Hej, kan i dig næste udgave du gør det, så i det mindste for testformål vbet kan deaktiveres, hvis jeg deaktiverer det lige nu kan jeg ikke komme videre til mit websted på alle, og er nødt til at rode med. Htaccess ... osv. i For at gøre forummet brugbare.

Der bør være en måde at aktivere eller deaktivere vBET let ligesom mange andre mods, ville denne form for integration, være meget værdifuldt for brugerne og fejlfindere.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

hej,

Først og fremmest - hvis du deaktiverer vBET - vores regler htaccess virker ikke - hvorfor? fordi du ikke har flaget kode i url.

for det andet, hvis du har vBET integreret med vBSEO - vi har ikke nogen muligheder - du kan kun udskifte gamle vBSEO filer igen (vBSEO systemet ikke har kroge-system).

ved slutningen - dit forum efter deaktiverer af vBET skal værker normal (nogen tom skærme, osv.)
    Hvis du har en blank skærm efter deaktivering af vBET - check i din server log filer for nogle fejl - Vi vil tjekke det.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Ligesom Kamil skrev -. Når vBET er deaktiveret regler i htaccess bør ikke skade noget.

Også sandt om vBSEO integration - der er ingen kroge system, så filen er behov for ændringer.

Jeg flytter denne tråd til bugs sektionen. Giv mere info (hvis du ser hvid skærm, skal der være fejl i logs), så vi vil være i stand til at arbejde på det.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Michal det er ikke en fejl, dette er min pointe der er ingen måde blot at deaktivere vBET, vil andre mods have:
    Aktiver produkt?
    Ja Nej

Tilmeldings dato
    Maj 2010

Du kan aktivere eller deaktivere vBET i admincp-> plugins-> administrere produkter - har du de samme resultater

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Tilmeldings dato
    Maj 2010

hvad tror du, at dette valg er nødvendigt?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Jeg ved ikke, hvad andre mener Kamil, men for mig jeg tror, det er især for nye forum ejere, der ikke ville vide at gå til Plugins & Produkter> Administrer Produkter> deaktivere dit produkt, ville de fleste blot kigge efter "drej den on / off "i AdminCp> vBulletin Indstillinger.

Tilmeldings dato
    Maj 2010

hvad med problem efter deaktivering af vBET? kan du bekræfte, at dette problem stadig eksisterer?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Det eneste problem, der eksisterer, når deaktivere din derefter genaktivere er, at lang code-tags er ikke længere tolkes som denne http://www.thecodecage.com/forumz/me...post1054986448 jeg har lige deaktiveret din til at forsøge og derefter genaktivere og en tidligere blev fortolket [lang] tag er ikke længere fortolket eller oversat

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •