Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 20

Tråd: Disabaling sprog. Htaccess

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default Disabaling sprog. Htaccess

Hej, i min. Htaccess både inde i forum mappen, og uden jeg har vbet genskrivningsreglerne start som ser sådan her ud
    RewriteRule ^ / (AF |? Sq | AR | BE | BG | FB | zh-CN | HR | cs | da | nl | en | et | tl | fi | fr **********.. .
    Mit forum sprog er inglsh så skal jeg være at fjerne "en" så det ser sådan ud?
    RewriteRule ^ / (AF |? Sq | AR | BE | BG | FB | zh-CN | HR | cs | da | nl | et | tl | fi | fr **********.
    Hvis jeg fjerner "da", og jeg se min forum side eller et indeks side uden for forum på et andet sprog, siger / pt / vil / da / flag arbejde for at få mig tilbage til visning i forummet i default sprog?

Regards,
    Simon

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

hej,

Din primære sprogkode skal opholde sig i. Htaccess, selvfølgelig engelsk flag vil fungere uden denne kode i. Htaccess.

Hvorfor du vil slette denne kode fra. Htaccess?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Jeg vil ikke nødvendigvis ønsker at slette, var jeg kontrollere mængden af forespørgsler, jeg har, når mit forum belastninger (23!), Og bemærkede, at det var ved hjælp af sproget tabeller i. ....en / kort ********** da / medium .. osv, når der virkelig det bør ikke være caching noget sprog tabeller for mig som mit forum er engelsk, er min browser indstillet til engelsk og mit forum udstationering sproget er sat til engelsk, så jeg tænkte at jeg måske har noget galt.

Jeg forsøger at reducere min server belastning og forespørgsler.

Regards,
    Simon

Tilmeldings dato
    Maj 2010

Du kan deaktivere cache for nogle sprog (fx engelsk) ved brug af denne mulighed:
    admincp-> vBET Cache-> Database Cache-> Gæster Cache oplysninger

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Ok, tak Jeg har gennemført denne også http://www.vbenterprisetranslator.co...-new-post.html som indsendt af Michal

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Kamil, jeg har deaktiveret en i databasen cache og gæst cache så løb cache renere (hvilket jeg aldrig gør) og fik alle disse fejl?
    Rengøring Database Cache
    Ryddet borde til: EN
    FÆRDIG. Renset: 3 borde i 1 sekunder (3 cache tabeller for hver sprog)

Rengøring Gæst Cache Filer

Advarsel: fjerne sammenkædningen ([sti] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-82-p-3_html0.html) [function.unlink]: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: fjerne sammenkædningen ([sti] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-82-p-6_html0.html) [function.unlink]: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: fjerne sammenkædningen ([sti] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-13_html0.html) [function.unlink]: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: fjerne sammenkædningen ([sti] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-14_html0.html) [function.unlink]: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: fjerne sammenkædningen ([sti] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-15_html0.html) [function.unlink]: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: fjerne sammenkædningen ([sti] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-16_html0.html) [function.unlink]: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: fjerne sammenkædningen ([sti] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-17_html0.html) [function.unlink]: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: fjerne sammenkædningen ([sti] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-18_html0.html) [function.unlink]: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: fjerne sammenkædningen ([sti] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-22_html0.html) [function.unlink]: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: fjerne sammenkædningen ([sti] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-23_html0.html) [function.unlink]: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: fjerne sammenkædningen ([sti] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-24_html0.html) [function.unlink]: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: fjerne sammenkædningen ([sti] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-27_html0.html) [function.unlink]: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: fjerne sammenkædningen ([sti] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-29_html0.html) [function.unlink]: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: fjerne sammenkædningen ([sti] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-31_html0.html) [function.unlink]: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

********************... Includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: fjerne sammenkædningen ([sti] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_showgroups_php9.html) [function.unlink]: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39
    Ryddet filer til: EN
    FÆRDIG. Fjernet: 199 filer på 2 sekunder

Rengøres 1 (t) sprog
    Rengøring færdig
    Det er ikke alle fejl, kunne jeg ikke skrive dem her, da tegngrænsen ikke ville tillade det, og jeg kunne ikke engang uploade en simpel tekstfil, fordi dit vedhæftede systemet ikke fungerer.

Tilmeldings dato
    Maj 2010

ok,

tjek venligst din chmod i filer inde vbet_guestcache mappe
    Forhør dig chmod af vbet_guestcache / da / mappe (bør være 777)

andet, bedes du kontrollere (og indsæt her) vbet_guestcache lokalisering på din server. Kontroller venligst, at inde vbet_guestcache / da / filerne stadig eksisterer eller ej (og tjekke chmod af filer inde - skal være 777)

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Alle filer i vbet_guestcache var chmod 755, men er nu 777, er filen placeret her / public_html / forumz / vbet_guestcache og / public_html / forumz / vbet_guestcache / da er tom, men det ville være, da jeg udførte en cache ren som anført ovenfor.

Er disse nu korrekt?

EDIT: Om at kontrollere en anden vbet_guestcache fil (BE) Jeg synes, at alt i den pågældende mappe er chmod 644

Tilmeldings dato
    Maj 2010

Du er nødt til lavet chmod på 777 til alle cache mapper og undermapper inde (brug "CHMOD 777-R vbet_guestcache ').

og teste den igen.

For det andet - vi har: Ingen sådan fil eller mappe, Så jeg vil tjekke din bibliotekssti

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Alle vbet_guestcache og undermapper er nu 777 vil jeg pm dig adgang til detaljer, så du kan tjekke

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •