Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 20 af 20

Tråd: Efter opgraderingen rankbadges bliver taget væk.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hele koden om brugergrupperne du har i filen / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php.

Der er kun én funktion, der bruges som reaktion på vBulletin logik (for krog: userdata_presave) Og funktionen navn er vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php (7 kampe).

Andre 2 funktioner i filen, hvilket gør ændringer anvendes til at fjerne vBET brugergrupper under vBET un-installation og ingen andre steder.

Så hvis det er forkert på grund af din, så kan det kun være på grund af funktion vbet_changeDefaultLanguageGroup. Intet andet er at foretage nogen ændringer på brugergrupper.

Så hvis du ønsker at deaktivere den, så den enkleste måde er at bare deaktivere "Set passende standard sproggruppe" plugin. Men det vil deaktivere automatisk håndtag til vBET brugergrupper. Så hvis du vil have de også blive fjernet bare fjerne den ved at Admin CP.

Vi anbefaler, bare for at deaktivere plugin først. Hvis du finder dit problem forsvinder, så kan vi tjekke det igen (vi tjekkede det allerede to gange), har vi stadig samme ting - vi ved ikke, hvordan man kan genskabe problemet.

Også du kan kontrollere andre plugins til krog userdata_presave og ændre udførelse for at blive udført før/efter din plugin.
    Senest redigeret af vBET; 06-06-1120:41.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Efter at deaktivere dette plugin, og kører uden at det i omkring 48 timer nu, har jeg ikke haft dette problem igen. Så jeg tror, det ville være sikkert at antage, at det er fordi vBET tilføjet og yderligere brugergruppe, og hvis du har et par allerede en eller anden grund de andre bliver taget væk med nogle cron kører. lol, det lyder lidt vag jeg kender, men uden den plugin er det hele godt igen.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK så - vi vil tjekke det igen. Dette var den eneste ændring du har foretaget - at deaktivere plugin? Er vBET brugergrupperne er stadig på dit forum, eller du fjernet dem? Hvad er eksakt version af din vBulettin (vi ønsker at se lukke ikke kun i vores kode, men også i Hook miljø)?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Ja, det er den eneste ændring jeg har lavet. Og jeg tog flåter ud fra brugergrupperne for vBET. Men de er der stadig selv om. Er der en nem måde at fjerne disse? Fordi det fylder en masse plads.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Taurus View Post
    Og jeg tog flåter ud fra brugergrupperne for vBET.
    Hvad betyder det præcist? Du gjorde hvad?

Om at fjerne din grupper - kan du gøre det ved Admin CP i vBulletin muligheder, eller ved at udføre funktionen vbet_removeDefaultLanguageGroups fra / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php

Bemærk, at hvis du fjerner dem, vi vil ikke være ale til at se nærmere på spørgsmålet, fordi det sker kun på dit forum.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Hvad betyder det præcist? Du gjorde hvad?
    Jeg har fravalgt brugergrupperne fra vBET. Ligesom når du vælger en bruger i AVS-det vil have en tick / mærke, lad os sige 'spansk' som en ekstra brugergruppe. Dette har jeg fravalgt.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Som jeg skrev dig i PM vi stadig ikke ved, hvad er årsagen til problemet på dit forum. Stadig Jeg har lavet nogle ændringer i vBET koden i dette område. Lige nu vBET vil håndtere brugergrupper kun, når nogle brugergrupper ændres, eller når brugeren standardsprog chanes. Så i krogen det tilføjes betingelse:
    PHP Code:
    if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) { 
    Jeg har ingen idé om, vil det hjælpe på dit problem, da vi ikke ved, hvad der forårsager det. Anyway det er muligt, at det vil hjælpe. Som jeg skrev dig i PM, i dine ændringer historien ofte brugergrupper fra før kolonne blev ryddet - måske fordi de ikke hvor indlæses fra databasen på alle. Med denne betingelse i sådanne tilfælde vBET vil ikke gøre noget, fordi det i stand tilfælde, når brugeren ændrer data ved User CP eller admin af Admin CP, så Brugergrupper er indlæst.

Dette vil indgå i næste udgivelse, så du kontrollere den. Hvis det ikke virker, så vil du deaktivere krogen igen og vi bliver gjort undersøgelse igen.

Bekræft venligst efter opdatering hjælper det.

EDITED - det er bekræftet. For hurtigt fix venligst:
    1. Gå til Admin CP -> Plugins & Produkter -> plugin manager
    2. Find opkaldt krog Indstil passende Standard sproggruppe til krog userdata_presave og klik Rediger for det
    3. Tilsæt i starten af koden:
    PHP Code:
    if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) { 
    4. Tilføj i slutningen af koden:
    PHP Code:

5. Gem det
    Senest redigeret af vBET; 01-07-1101:27.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

OK, jeg opgraderet nu, og vil kontrollere, om jeg stadig har dette problem. Jeg vil lade dig vide. Thanks.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Efter at have kørt med opdateringen til mere end 2 dage nu, og uden at deaktivere dette plugin eller noget andet, har jeg ikke haft dette problem igen. Så jeg synes, det er sikkert at sige, at dit fix gjorde det trick. Tak igen Michal. En rigtig stor tak! Jeg ved, at dette spørgsmål kun var til stede på mit forum, og jeg oprigtigt værdsætter den ekstra mil du gik til at hjælpe mig på dette!

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

tak for denne bekræftelse

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •