Som jeg skrev dig i PM vi stadig ikke ved, hvad er årsagen til problemet på dit forum. Stadig Jeg har lavet nogle ændringer i vBET koden i dette område. Lige nu vBET vil håndtere brugergrupper kun, når nogle brugergrupper ændres, eller når brugeren standardsprog chanes. Så i krogen det tilføjes betingelse:
PHP Code:
if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) {
Jeg har ingen idé om, vil det hjælpe på dit problem, da vi ikke ved, hvad der forårsager det. Anyway det er muligt, at det vil hjælpe. Som jeg skrev dig i PM, i dine ændringer historien ofte brugergrupper fra før kolonne blev ryddet - måske fordi de ikke hvor indlæses fra databasen på alle. Med denne betingelse i sådanne tilfælde vBET vil ikke gøre noget, fordi det i stand tilfælde, når brugeren ændrer data ved User CP eller admin af Admin CP, så Brugergrupper er indlæst.
Dette vil indgå i næste udgivelse, så du kontrollere den. Hvis det ikke virker, så vil du deaktivere krogen igen og vi bliver gjort undersøgelse igen.
Bekræft venligst efter opdatering hjælper det.
EDITED - det er bekræftet. For hurtigt fix venligst:
1. Gå til Admin CP -> Plugins & Produkter -> plugin manager
2. Find opkaldt krog Indstil passende Standard sproggruppe til krog userdata_presave og klik Rediger for det
3. Tilsæt i starten af koden:
PHP Code:
if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) {
4. Tilføj i slutningen af koden:
5. Gem det