Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: vBET betød, at mine tags er faldet ud af indesku Google!

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Maj 2011

Default vBET betød, at mine tags er faldet ud af indesku Google!

Text automatically translated from: Polish to: Danish
    Translated text
    Jeg har installeret på din mode NLP-is - automatisk tråd tagger og vBET den gratis version.

Da jeg installerede vBET bemærket, at faldt ud af Google-indekset mine tags med de basale sprog (polsk).

Fra hvad jeg kan se det på dit forum det er indekseret kun 50 tags: Indtast site: adresse, et forum på Google, fordi jeg ikke kan jeg indsætte et link.

Måske er det fordi der er fejl i Sitemapie (så de fortæller mig til webmaster værktøjer)? Konkret foreslår de, at nogle links fører til samme sted.

Måske tid til at tænke over denne NLP-is? Antal besøg per dag faldet mig fra 13 til 10.000 ved, at tags er faldet ud af indekset.
    Original text

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Text automatically translated from: Polish to: Danish
    Translated text
    Angiv venligst et link til webstedet, kan vi se, hvad der sker, hvis der er nogen omdirigeringer eller links selv arbejder godt.
    Med hensyn til portalen er en enkel-NLP giver urigtige oplysninger, som i øjeblikket er det primære sprog i Google kravlede omkring 275 resultater der, og jeg tror, de er alle tags, der findes i dette forum (der er mindre end 120, men nogle har et par sider i resultaterne) . Nem kontrol - smide det i en forespørgsel til Google:
    Code:
    site:forum.simple-nlp.pl/tags/
    I forbindelse med dette en fejl fra din side har jeg en mistanke, der kunne også være nogle fejl, for indekseret tags i dit eget forum - upload link, som vil bekræfte den første.

Du skriver fejl - at give detaljerne. Vi er ikke i stand til at reagere på uspecificerede fejl eller hjælpe uden specifikke oplysninger.

Helt i udkanten - vBET ændrer ikke sider i naturligt sprog (sætte yderligere flag), så hvis faktisk tags forsvinder fra indekset, så foreslår jeg at kontrollere, om de nogle gange ikke var blokeret i robots.txt-filer

Send venligst de nødvendige oplysninger.
    Original text
    Senest redigeret af vBET; 18-05-1120:14.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •