Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 3 123 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 25

Tråd: Auto oversatte sider vs google indhold retningslinjer

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Default Auto oversatte sider vs google indhold retningslinjer

---
    ADMINISTRATOR NOTE: denne post omfatter falske oplysninger om Google-sætningen for automatisk oversatte indhold. Også sætningen ikke gælder for vBET. Se her for detaljer: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7873
    Desværre var jeg på ferie, da meddelelsen blev oprettet, og masser af forkerte oplysninger var medtaget i denne tråd - det er derfor, korrektion er inkluderet her.
    ---

Hej

Jeg ville bare lade dig vide, at Matt Cutts sagde, at automatisk oversættelse af websider falder ind under deres "auto-genereret indhold" retningslinjer, der er straffet, da Google Panda opdatering.

Så bare som en advarsel om du måske ønsker at genoverveje at tilføje alle dine oversatte sider i dit sitemap.

Faktisk vil du måske overveje at blokere Google fra notering automatisk oversat sprog på alle via robots.txt.

Her er videoen: YouTube - Hvordan skal jeg håndtere lokaliserede indhold?

Regards

StarBuG
    Senest redigeret af vBET; 07-04-1114:54.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Ups ... synes temmelig klart, at Google ikke kan lide, hvad Vbet gør dengang. Hvorfor Google stadig indeks auto-oversatte sider selv? Giver ikke mening.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

For når det besøger siderne det ikke ved, at de er automatisk oversat.
    De er gemt i databasen og ikke er tjent via deres API til deres crawler.

Det er helt fint, hvad vBET imidlertid ikke i den forstand, de fleste mennesker prøver at bruge det.

Det er en oversættelse funktion, som hjælper mennesker, der taler forskellige sprog for at forstå dit indhold.
    Men det er ikke en måde at formere din side indhold.
    Hvis du bruger det på den måde Google vil se det som lav kvalitet "auto genereret indhold" og straffe dit website for det før eller senere.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Thanks.

Kamil,

Kan jeg bare bekræfte venligst, at hvis jeg vil beholde Vbet kører på mit forum, men ikke ønsker Google at se auto-oversatte sider, som jeg behøver kun at gøre følgende:

1. Enter 'Disallow: / forum / xx /'Ind i robots.txt, hvor xx betegner fremmedsprog (r) i brug på mit forum

2. Omvendt trinene i dette indlæg for Sitemap integration: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

3. Re-generere og genfremsætte sitemap.
    Senest redigeret af norku; 31-03-1110:42.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

ja. hvis du afviser dine sider til Google bots - du vil have dine sider ikke er indekseret af Google.
    selvfølgelig, hvis du vende alle ændringer fra Sitemap - den samme - siden ikke indekseret.

naturligvis allerede du har siderne indekseret af Google dig, du har brug for at genindlæse den nye sitemap.
    Tilføjet af Michał Podbielski:
    Du behøver ikke at blokere enhver oversatte indhold, se:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7873
    Senest redigeret af vBET; 07-04-1114:49.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Tak Kamil. Jeg synes det er virkelig en skam, at Google ikke kan lide indholdet genereret på denne måde. Jeg synes, de bør gøre en undtagelse for fora, fordi Vbet er en fantastisk idé, og selv i den korte tid jeg havde det helt arbejder jeg så en forbedring i min statistik. Alt er ikke tabt men naturligvis, fordi den virkelig smarte del af Vbet - at udenlandske sprog højttalere kan deltage på et forum på deres eget sprog - naturligvis er der stadig.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

HRM, er Google i sidste ende kommer til at bare slippe dem oversatte sider? Hvis det sker, jeg spekulerer på, om der vil påvirke placeringen af modersmålet sider?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Quote Oprindeligt indsendt af tavenger5 View Post
    HRM, er Google i sidste ende kommer til at bare slippe dem oversatte sider? Hvis det sker, jeg spekulerer på, om der vil påvirke placeringen af modersmålet sider?
    Google ser ud til at have fjernet VBET sider nu: Se diskussionen på min blog.

Jeg personligt tror ikke, at disse sider er spammy, de har et legitimt formål ...
    Lost in Translation: Google Algo opdatering 2010/06/04 | SEO Blog fra SEOforums.org

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af StarBuG View Post
    Hej

Jeg ville bare lade dig vide, at Matt Cutts sagde, at automatisk oversættelse af websider falder ind under deres "auto-genereret indhold" retningslinjer, der er straffet, da Google Panda opdatering.

...

Her er videoen: YouTube - Hvordan skal jeg håndtere lokaliserede indhold?

Det er IKKE sandt. Se videoen igen. Han sagde, at det CAN gælder for automatisk genereret indhold retningslinjer, og så er han fortæller om et forkert indtryk, når siden er totalt ikke er læsbar for mennesker. Så virkelig Google robotter er ikke i stand til at overveje sådanne sider som automatisk genereret indhold, og dette kan kun gøres af menneskelige og kun hvis oversættelse er endnu ikke uge, men helt styrtede ned, fordi der oversatte sider i sig selv er meget godt, hvad der er beskrevet i filmen på kontekst, hvordan URL'er skal se ud dengang.

Også jeg vil gerne berolige alle vores brugere, at det, sagde Matt Cutts om automatiske oversættelser, som kan falder Googles automatiske genereret indhold retningslinjer er IKKE GÆLDENDE til vBET. Det er fordi:
    1. Matt klart siger, at han taler om simpel oversættelse af hele indholdet, og vBET ikke oversætter hele indholdet - det sparer brugernavne og andre områder, hvis markeret som ikke til oversættelse for vBET.
    2. vBET handler ikke om automatisk oversættelse, men om at støtte flersprogede samfund, hvor alle kan skrive på sit eget sprog i samme tråd. Så endnu engang er det ikke bare simpel oversættelse af hele siden, og det handler ikke om automatisk oversættelse, men om flersprogede samfund.
    3. Oversættelser selv er lavet af Google selv, der har meget god kvalitet, og som Matt klart sagt disse oversættelser kan betragtes som automatisk genereret indhold, hvis disse er virkelig ikke læses af mennesker.

Så håber, at vores brugere føler sig bedre nu For at undgå dårlige følelser, og skræmmer dem, der ikke læser hele emner bare overskrifter jeg vil ændre titlen på dette emne. Med fuld respekt til forfatteren - vi gør det kun for at undgå misforståelser, fordi emnet påtager sig noget meget slemt, som vi mener er ikke sandt. Håber det er OK for forfatter

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af norku View Post
    Thanks.

Kamil,

Kan jeg bare bekræfte venligst, at hvis jeg vil beholde Vbet kører på mit forum, men ikke ønsker Google at se auto-oversatte sider, som jeg behøver kun at gøre følgende:

1. Enter 'Disallow: / forum / xx /'Ind i robots.txt, hvor xx betegner fremmedsprog (r) i brug på mit forum

2. Omvendt trinene i dette indlæg for Sitemap integration: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

3. Re-generere og genfremsætte sitemap.
    Du behøver ikke at blokere for noget af oversatte indhold! Se filmen igen - hele denne film handler om, hvordan du navngiver URL er, når du har oversat indhold, der så oversatte indhold er helt fint for Google!

Den bemærkning om automatisk oversatte indhold Må ikke anvendes på vBET og også StarBuG skrive falske oplysninger, at det betragtes som indhold dobbeltarbejde hvad der ikke er sandt (det kan være, ikke "det er", og det kan ikke gælde for vBET) - se mit tidligere indlæg.

Side 1 af 3 123 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •