Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Opgradering / Re-Install Service.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Default Opgradering / Re-Install Service.

Hej,

Jeg ønsker at Upgade vBSEO til vBSEO 3.6.0 (guld)
    Plus Opgrader vBet til den nyeste vesion.

Er de kompatible?

Hvis ja, dit tilbud en opgradering Service / Re-Install Service? som vBSEO 3.6.0 kræver nulstilling af indstillinger til nye funktioner.

Hvis du tilbyder en opgradering tjeneste at reintegrere vBet i vBSEO Lad mig vide hvor meget og hvor jeg kan betale.

Som dens vitale min fora forbliver online, og jeg vil gerne have den mindste mængde af nedetid som muligt.

Thanks

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

hej,

Vi har ikke testet denne version af vBSEO endnu.
    Vi testede integration med vBSEO 3.6.0 RC2, og alt fungerer godt.
    (Vores vigtigste forum arbejder på denne version af vBSEO).

Jeg har ikke mulighed for at teste denne version, fordi Michał er på ferie, og kun han har adgang til disse vBSEO pakker.

valgte 3.6.0 RC2 version fungerer korrekt sammen med vejledningen af den integration, der er beskrevet i readme.html fil. Jeg tror, at intet har ændret på dette punkt.

Du kan også købe integration tjeneste her. Det kostede 30 $

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2011

Hej,

Jeg er meget interesseret i en opgradering / installation service også - Jeg har for nylig opgraderet min vBulletin og vbseo til de nyeste versioner, og min vbet virker ikke.

Jeg har brug for en person med en masse mere ekspertise til at ordne det for mig!

Michał Podbielski (vBET ansatte)
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af cormee View Post
    Hej,

Jeg er meget interesseret i en opgradering / installation service også - Jeg har for nylig opgraderet min vBulletin og vbseo til de nyeste versioner, og min vbet virker ikke.

Jeg har brug for en person med en masse mere ekspertise til at ordne det for mig!
    Vær bare lave en ordre, og derefter sende oplysninger stillet i svar e-mail. Du kan sende Bestil her: http://www.vbenterprisetranslator.co...de-service.php

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2011

OK, det er gjort, cheers!

Af den måde du skal slippe af med den mulighed for at købe '0 'opgraderinger på din drop-down menuen

Jeg var nødt til at udfylde formularen to gange, fordi jeg ikke ser det første gang.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

ok, jeg lagde mærke til din betaling. Jeg vil gøre det for dig. Thanks

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •