Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Spørg brugeren at vælge sprog på session begynder

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default Spørg brugeren at vælge sprog på session begynder

Hej alle, har jeg sat vBet at spørge brugere, hvilket sprog de foretrækker for deres session (deres modersmål eller forummet standard), er spørgsmålet stillet i deres modersmål, men knapperne er i englsh, oven på, at det er en " ja / nej "type spørgsmål, men knapperne er" Ok "&" Annuller ", så im forudsat at du lige har brugt html alert box til dit spørgsmål, og jeg forstår, at teksten på disse knapper ikke kan ændres.

Er der alligevel til enten koden en ordentlig spørgsmål boks med rette knapper, at teksten kan ændres på OR (og jeg tror, det ville være lettere) koden i boksen og få links som svaret knapper, så du ville have dine oversatte spørgsmål og derefter for ja-knappen har en tekst link på deres eget sprog som dette:

[Lang = pl] [url = "http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/pl/"] Polsk [/ url] [/ lang]

og for knappen Nej, du kunne have

[Lang = pl] [url = "http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/en/"] Engelsk [/ url] [/ lang]

Er det muligt?

Regards,
    Simon

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Hej,
    Jeg var på dit websted, og jeg havde en besked boks med tekst i mit modersmål (polish) sprog. Knapper for (den første var "OK", den anden var "Anuluj" - hvilket betyder-"Annuller")

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Thanks Kamil, var det bare, at en bruger sagde, at han havde Ok og Cancel, vidste han ikke siger, at de var i hans sprog, kan du gå videre og markere denne løst

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Tak for din bekræftelse - løst

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •