Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: Title tags på lignende tråde ikke oversat

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default Title tags på lignende tråde ikke oversat

Jeg lagde mærke til den lignende tråde oversat, men hans title = "" tag ikke. Håber du ordne det ved næste version.

Michał Podbielski (vBET ansatte)
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Kan du give præcise webadresse, hvor vi kan se det

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Text automatically translated from: German to: Danish
    Translated text
    For eksempel Software Anbefaling
    Original text
    Når du dropdown og onmouseover lignende tråde titlen opholdet engelsk.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Du mener dette tag: title = "Webmaster Forums RSS Feed"?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

JA dem alle. Ikke kun dette, når du bevæger musen hen over lignende tråde 5 link nederst får du ingen oversættelse.
    Entfernen von Software Kann durcheinander anderer Software? bedes du gå over denne linie vedDet bunden man kommer på det link med musen kan du se teksten stadig på engelsk.

title = "Webmaster Forums RSS Feed"?
    Code:
    <a href="http://www.webmastersite.ws/de/ask-webmaster/26665-entfernen-von-software-kann-durcheinander-anderer-software.html" title="I am having problems streaming with Windows Media Player, since I upgraded from V. 9 to 10, I was wondering if it would fix thigs if I deleted all traces of the other WMP then re-downloaded?  It's like I can download video or see files I am working...">Entfernen von Software kann durcheinander anderer Software?</a>
    Se linket i tyske titel er på engelsk.
    Senest redigeret af webmastersite; 11-10-10 på 19:07.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK - nu forstår jeg. Jeg var forvirret og ikke sikker på, handler det om titel HTML-tag eller noget andet.

Venligst, at vBET oversætter kun tekst mellem tags. Tekst indersiden af tags attributter er ikke oversat nu. Så synlig tekst på side er oversat og resten forbliver som den er. Vi gjorde det på denne måde for bedre ydelse og også selve sikkerhed (de fleste HTML parametre aldrig bør automatisk blive ændret).

Vi har tilføjet mulighed, som gør det muligt at oversætte indholdet af 'alt' attributter til billeder (spurgt af vores kunder). Det er konfigurerbar på grund af performance. Jeg kan flytte denne tråd til Feature forespørgsler, hvis du vil have os til at tilføje også lignende mulighed for 'title' attributter.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg ved ikke nu, hvorfor vi gjorde det før kun for 'alt' attribut. Jeg forventer, at vi havde nogle spørgsmål, men ingen sikker. Indstiller jeg det som accepteret, og vi vil se

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •