Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 8 af 8

Tråd: Indlæg ikke oversat.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Default Indlæg ikke oversat.

Selv når medlemmerne har sat deres standard sprog, er det ikke at få oversat i indlægget. Ingenting, bare det originale fremmedsprog.
    Når jeg wrap sproget tags omkring teksten manuelt, det virker.

Hvad er der galt?

Thanks

Michał Podbielski (vBET ansatte)
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hvilken strategi bruger du til at bestemme besked sprog? Gå til vBET Google muligheder og tjekke det.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Jeg har bare indset, at det er et kompatibilitet spørgsmål. Det lader til, at denne [New Version 2010/03/01] MARCO1 Skjul Alle med brugere Grupper tilladelse - Indlæg Manager - vBulletin.org Forum mod har indvirkning på vBET. Når jeg deaktivere det, fungerer vBET fint igen. Du kender noget til at korrigere det måske?

Tak!

EDIT: Hvad mener du? Er du henviser til "Google registrering af sprog"?
    Det er indstillet som "Hav altid tillid til bruger"

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hvis du altid har tillid til brugeren, så skulle det være opaqued efter bruger standardsproget.

Store at du fundet årsagen. Det er nogle spørgsmål, integrationen. Vi kender ikke nu hvad præcis er ansvarlig for. vBET gør uigennemsigtig ved hjælp af hook newpost_process -Kontroller betyder MARCO1 plugin bruger det også. Hvis ja - Prøv at ændre udførelsesrækkefølge, så det udfører før/efter vBET - bare gøre det modsatte for faktiske én. Det kunne være nok - hvis ikke vi vil søge andre løsninger.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

MARCO1 ikke bruge dette plugin.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK, så. Venligst PM adgang detaljer for Admin CP og FTP. Jeg vil tjekke det på plads og kigge efter løsning. Du kan også kontakt med forfatteren af de andre mod til tip, hvis du ikke ønsker at sende adgang til detaljer. Forfatter af MOD altid ved bedst, hvordan det fungerer.

Også - venligst tjek igen at være sikker på ikke MOD virkelig indflydelse vBET opaquing proces.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Tak Michal. Jeg forlader MARCO1 produkt deaktiveret for nu. Det er heller ikke gør, hvad jeg vil have det at gøre. Så hvis jeg kan få det til at virke ordentligt, vil jeg så aktivere det igen, og vi kan tage det videre. Tak!

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Som jeg forstår i dette øjeblik, du ikke har brug for mere støtte i denne sag, og det kan lukkes. Hvis ikke - kan du give mere information

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •