Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: multi lang forum

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default multi lang forum

Hej Jeg har 1 forum skrive i flere sprog

forum lang 1
    sub forum lang 1
    sub forum lang 1
    sub forum lang 1

forum lang 2
    sub forum lang 2
    sub forum lang 2
    sub forum lang 2

Jeg har prøve Vbet Gratis og jeg har for at vælge 1 forum sprog, og dette skaber problem til et andet sprog diskussionen .. i Pro-versionen kan jeg vælg et forum sprog ved Forum og sub forum?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Nej desværre i dette øjeblik vBET forudsætter, at forummet har 1 hovedsprog. Du kan lavet nogle ændringer, som vil tillade dig at håndtere dit forum med vBET pro version (betalt én), der stadig som standard vil det ikke fungere korrekt.

Hvad du kan gøre for at have pro version er at sætte et af dine forum sprog som hovedsprog. Og for 2. man bare ændre alle allerede eksisterende meddelelser på andre sprog og uigennemsigtige dem i lang og langtitle bbcodes. På denne måde dit forum vil virkelig har kun én vigtigste sprog, og alle beskeder i 2nd sprog vil være præget af, at slangen er på forskellige sprog. Så din vil oversætte alt korrekt derefter.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •