Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 9 af 9

Tråd: Ohhh no. VB 4.0.5 installere gået dårligt

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default Ohhh no. VB 4.0.5 installere gået dårligt

Hej, jeg installerede vBET og fulgte anvisningerne så godt jeg kunne. Nogle er svære at forstå. Jeg redigerede functions_vbseo_createurl.php og functions_vbseo_url.php
    Jeg bruger DYR, og jeg har redigeret min .htaccess fil ved hjælp af Denne side det bedste jeg kunne med retninger. Og nu er min hjemmeside er en tom hvid side. Jeg kiggede i dit område FAQ i 2 timer i aften. Mit websted er i en mappe af de vigtigste site.
    Eksempel: mainsite / forum
    Så jeg indsatte mit forum webadresse, men min side er tom hvid side. Enhver hjælp værdsat. Hele min hjemmeside er nede ...

Tak
    Jeg købte den fulde version

Michał Podbielski (vBET ansatte)
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hvis du har blank side, som du bør tjekke har du passende libriaries installeret. Du skal have installeret CURL og iconv.
    Se her for nærmere oplysninger:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1536

Venligst for maintime bare indstille vBulledin dissabled og kommentere vBET. Htaccess regler, så dit forum vil arbejde. Også så send os dit faktiske fulde indhold af htaccess-fil -. Vi vil kontrollere dine regler. Stadig sandsynligvis - du bare ikke har passende libriaries.

Der er også en mere posible grund - hvis din side er læsning og læsning og læsning - så du bør kontrollere, at du har forbindelse med Google. Nogle gange servere blokerer begæringer bemærk venligst at din kræver at få lov til udgående forespørgsler til Google - Google gør oversættelser. Du kan tjekke det ved hjælp af dette tip: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1729

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Hej, tak for tips! Jeg gjorde Google til at kontrollere, og resultaterne var>
    Start oversættelse test
    Test resultat: {"responseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Testfejl:

Så alt er godt der. Jeg kan gå til admin cPanel side

CURL og iconv er installeret! Jeg er stadig forvirret

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Jeg fandt at jeg erstattet kode i functions_vbseo_url.php og jeg vil af tilføjet kode, før det. Så jeg fast, at. Men stedet virker stadig ikke. Det er tom. Hvad eksempel fil er i ikke uploade mappen? Jeg kan ikke se et eksempel. Htaccess-fil.
    Senest redigeret af El Caballo; 21-09-1014:20.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Jeg kan nu se min sidde og har slået det fra. Jeg ved, at der ikke er nogen 24 / 7 support. Men gør disse fyre bare svare til en time om dagen? For $ 90 add on, instruktioner er ok. Men, hård svært svært at forstå

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej. Jeg så dit tidligere meddelelser, og du beskrev næste trin, du brak - din beskrivelse fortalte mig, at du stadig er i gang. Beklager - Jeg har ikke finde ud af, at du beder om mere hjælp.

Først og fremmest - har du nu deaktiveret vBET, kommenterede vBET htaccess filer og fjernet vBET integration kode fra vBSEO.?
    Hvis ja og dit forum stadig styrtede så er det ikke vBET fejl. Det kan ikke vBET skyld, hvis vBET ikke fungerer.
    I sådanne tilfælde skal du sørge for, at du arbejder på originale vBSEO filer igen (dvs. kopiere disse 2 skiftede igen fra vBSEO pakke).

Så dette er første skridt - at gøre dit forum tilgængelig igen.

Næste er - gør din kører. Først aktivere det, og for prøvning links til sprog? type - det kræver ingen htaccess ændringer.. Flyt til næste trin, når oversættelser arbejder.

Næste -. Skift til SEO links og redigere htaccess fil. Eksempler på regler er inkluderet i vBET pakke, men bedes du omhyggeligt læse beskrivelsen under linket i vBET muligheder - du skal ændre reglerne, hvis dit forum bruger biblioteket i URL. Flyt til næste trin, når oversættelser arbejder.

Integrer vBET med vBSEO ifølge integration instruktionerne i readme.html fil.

Undlad venligst at det skridt for skridt. Start med invaliderende vBET helt. Fortæl hvilket trin gør dig problem, og hvad dette problem handler om.
    Senest redigeret af vBET; 21-09-1022:43.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Hej, jeg afinstalleret det hele og fjernet vBET integration kode fra vBSEO. Jeg PM'ed om dig at installere det, bare jeg ikke har tid til at teste forskellige indstillinger på denne. Bare brug for en arbejdsgruppe vBET. Kan nogen sende mig eller PM mig hvad jeg skal give jer, så du kan installere?

Thanks
    Ked af tidsforskellen.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Allerede sende i PM. Fordi du købte installation service og vi vil tage vare om din installation er jeg lukker denne tråd.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Tak

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •