Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Branding Gratis købte, men stadig tekst kreditter i sidefod

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Exclamation Branding Gratis købte, men stadig tekst kreditter i sidefod

Hi

Jeg købte den branding gratis licens, men stadig kredit teksten i sidefoden.
    Kun kredit link blev fjernet.

Branding gratis betyder ingen omtale af produktet, det er, hvad jeg har købt.

Hvordan fjerner jeg det?

Og ja, SKAL dette være standardudstyr.
    Du kan ikke sælge branding fri og så mærke det anyways og forventer brugere at redigere filer, hver gang der sker en opgradering!

Michał Podbielski (vBET ansatte)
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej bemærk venligst, at som standard BF pakken kun har fjernet kredit link, men da BF licens, ejer du har fuld ret til også at fjerne oplysninger om produktet. Instruktioner sendes i PM.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Ja jeg ved, at du håndterer det på denne måde.

Dette er dog ikke god praksis.

Branding gratis betyder "fri for branding" og det er ikke, hvad du leverer!

Redigering af dit produkt filer for at fjerne branding, hver gang jeg opgraderer, er irriterende.
    Jeg har betalt for en branding gratis produkt, så bedes aflevere en.

Jeg går stærkt foreslår, at du genoverveje din nuværende håndtering af branding fri

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg var lige ved at skrive i tidligere besked om, at vi ikke vil omfatte det længere i næste udgivelser, men den skal være dejlig overraskelse, og fjernede det før send
    Synes der vil være nogen overraskelse

Oplysninger, hvordan du fjerner det blev sendt i PM lige som beskrevet i sidste indlæg

Ja - jeg er helt enig i, at brugere med BF licens ønsker absolut ingen oplysninger om produktet version.
    Bemærk, at vi ikke sælger branding gratis produkt, men branding fri licens, der giver brugerne mulighed for at fjerne kredit link (vi selv fjerne det som standard, hvis en person gør opgradering eller ny installation). Det er alt sammen i henhold til licens. Hvis nogen føler sig vildlede så højst sandsynligt at han ikke læst licensaftalen. Der er beskrevet, hvad betyder Branding fri licens, og hvad det giver til. Bemærk venligst, at licensen navn ikke er genstand for fortolkning - det er klart beskrevet af selve licensen. Vi leverer det, vi sælger. Vær venlig ikke at skrige, at vi ikke gør det, fordi det ikke er sandt - bare du læse licensaftalen, og du vil vide, hvad betyder vBET Branding gratis licens.

Også bemærk venligst, at i de sidste udgivelser af BF udgave forlader vi produktversion info meste angående support til problemer - det hjælper at erkende, hvilken version der er brugt uden adgang til Admin CP. Men da de fleste BF-brugere bruger deres ret til at fjerne versionen info, vi næppe har chance for at bruge det +, som du beskrev det kun var yderligere opgradering skridt for BF version for at fjerne det igen + yderligere opgaver for os at følge, hvordan du fjerner det.

Så vi besluttede at fjerne det som standard i næste BF udgivelse Måske vil det være konfigurerbare - så BF brugere vil være i stand til at beslutte, måske lige har fjernet. Vi vil se

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Tak.

Bare en note:
    Version numre i ophavsret tekster er altid en stor sikkerhedsrisiko, fordi at scanne nettet for at udnytte ofrene er så meget lettere, hvis hver hjemmeside fortæller dig, at det kører den udnyttelige version.

Dette er en af grundene for mig at købe branding gratis versioner

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Så er du mere sikret, og du behøver ikke at fjerne disse oplysninger længere

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •