View Full Version: Løst Problemer med 3.1.0 lige købt!
Cybershaolin
05-11-09, 05:57
Nå, jeg har lige købt VBet 3.1.0, og når du er på Vbet Main, kan jeg ikke få adgang til noget som helst! Det er at bede mig om at indtaste min licens nummer, men der er ikke en knap for at sende formularen bagefter ...
Min installation gik glat uden nogen problemer, men jeg er blokeret der. Jeg havde un-installeret version 2 helt før (produkt og filer).
Hvad skal jeg gøre herfra? Jeg vil gerne bruge det nu da jeg har lige købt det!
Cybershaolin
05-11-09, 06:07
Og hvorfor ser jeg det franske flag på mit tidligere indlæg? Jeg skrev mit budskab på engelsk, ikke på fransk! Jeg kan ikke få det.
Mit standard valgte sprog her på forum er engelsk, men alle de menuer jeg ser, er på fransk! Hvordan kan det være?
Edit: Jeg skrev denne besked på engelsk også, men det nu skoene op kun på fransk ?****** Hvad sker der????
Og hvorfor ser jeg det franske flag på mit tidligere indlæg? Jeg skrev mit budskab på engelsk, ikke på fransk! Jeg kan ikke få det.
Mit standard valgte sprog her på forum er engelsk, men alle de menuer jeg ser, er på fransk! Hvordan kan det være?
Det er fordi du fortalte mod, at det er på fransk:) Ved at sætte lang BBCode manuelt eller automatisk (ved at indstille standard brugerens sprog).
Nå, jeg har lige købt VBet 3.1.0, og når du er på Vbet Main, kan jeg ikke få adgang til noget som helst! Det er at bede mig om at indtaste min licens nummer, men der er ikke en knap for at sende formularen bagefter ...
Min installation gik glat uden nogen problemer, men jeg er blokeret der. Jeg havde un-installeret version 2 helt før (produkt og filer).
Hvad skal jeg gøre herfra? Jeg vil gerne bruge det nu da jeg har lige købt det!
Det er ikke normalt. Indstillingspanelet er genereret af vBulletin motor - Please genindlæse siden. Hvis ske igen forsøger at importere igen produkt-fil.
Sørg også for, at du har CURL installeret på din server (hvis 2.x arbejdede så er det).
Under alle problemer - bare spørg og vi vil gerne hjælpe dig:)
Cybershaolin
05-11-09, 14:44
Tja, faktisk, jeg ønskede at teste det lokalt, før du installerer den på min live-forum. Lokalt, selv om jeg prøver at opdatere siden, den eneste info jeg ser på th VBet Main er licensen ting. Genimportere produktet hjalp heller ikke.
Også, jeg var en af dem, der doneres før 3.1.0 var tilgængelig for download? Var vi ikke meningen, at få rabat, når 3.x synes?
På en anden sag, her på jeres eget forum kan du fortælle mig hvorfor, når mit sprog er opsat på engelsk, ser jeg alle menuer, stolper osv. på fransk? Jeg prøvede at rydde cookies, cache, forfriskende side men intet hjalp, jeg er stadig på fransk!
Du skal have adgang til internettet for at bruge vBET. Ellers kan det ikke fungere - oversættelser er lavet af Google. Vær sikker på at intet blokerer din adgang til 3. parter. Du vil også lide under, hvad du har nu. Internetadgang er noget sædvanligt for fora;)
Også, jeg var en af dem, der doneres før 3.1.0 var tilgængelig for download? Var vi ikke meningen, at få rabat, når 3.x synes?
Vi har ikke annoncere noget som at:)
På en anden sag, her på jeres eget forum kan du fortælle mig hvorfor, når mit sprog er opsat på engelsk, ser jeg alle menuer, stolper osv. på fransk? Jeg prøvede at rydde cookies, cache, forfriskende side men intet hjalp, jeg er stadig på fransk!
Bare klik på engelsk flag for at komme tilbage til engelsk:) Og tjek din standard brugerens sprog i User CP - Mod ønsker at være smart, så når nogen fortæller, at hans standard sprog er fransk det vil bringe ham tilbage til fransk.
Cybershaolin
05-11-09, 18:41
Du skal have adgang til internettet for at bruge vBET. Ellers kan det ikke fungere - oversættelser er lavet af Google. Vær sikker på at intet blokerer din adgang til 3. parter. Du vil også lide under, hvad du har nu. Internetadgang er noget sædvanligt for fora;)
Selv om jeg kører det lokalt, jeg stadig har adgang til internettet via min lokale forum ... men er der en måde at gøre dette arbejde, fordi jeg ønsker at teste det, før de går live med det ... Der er intet, der blokerer forum. Hvorfor er du tilføjer, at en del om lidelse med, hvad jeg har nu, og at Internettet er fælles for fora? Tror du, det er ikke fair at forsøge test, før risikere ting på en levende forum før? Og ja, var 2.x kører fint før.
Vi har ikke annoncere noget som at:)
Nå, taget direkte fra dit indlæg # 720 på vbulletin.org:
Det er derfor, - enhver, der doneret mig i dette projekt indtil dette øjeblik, vil få 1 gratis licensnøgle og 1 gratis kredit link fjernelse af licens til 3.0.0:)
Dette er en form for rabat ... men du gjorde ikke tilbyde dette til mig endnu ... Så hvordan kan jeg få en en mere fri brug licensen og en fjernelse af licensen?
Bare klik på engelsk flag for at komme tilbage til engelsk:) Og tjek din standard brugerens sprog i User CP - Mod ønsker at være smart, så når nogen fortæller, at hans standard sprog er fransk det vil bringe ham tilbage til fransk.
Jeg fandt hvorfor. Det var tilføjer / fr i slutningen i stedet for bare http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/
Selv om jeg kører det lokalt, jeg stadig har adgang til internettet via min lokale forum ... men er der en måde at gøre dette arbejde, fordi jeg ønsker at teste det, før de går live med det ... Der er intet, der blokerer forum. Hvorfor er du tilføjer, at en del om lidelse med, hvad jeg har nu, og at Internettet er fælles for fora? Tror du, det er ikke fair at forsøge test, før risikere ting på en levende forum før? Og ja, var 2.x kører fint før.
Bare fordi internetforbindelse er nødvendigt for dette mod til at køre:)
Om test vær test forum ikke tilgængelig for offentlig visning.
Dette er en form for rabat ... men du gjorde ikke tilbyde dette til mig endnu ... Så hvordan kan jeg få en en mere fri brug licensen og en fjernelse af licensen?
Det er simpelt - fordi du ikke opfylder beskrevne tilstand. Kig på message date:)
Jeg fandt hvorfor. Det var tilføjer / fr i slutningen i stedet for bare vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) - Powered by vBulletin (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/)
Jeg er glad for du løst denne her.
Har du stadig har problemer med installationen? Hvis ja, bedes PM mig adgang til din Admin CP og FTP jeg vil tjekke det:)
Cybershaolin
06-11-09, 00:07
Bare fordi internetforbindelse er nødvendigt for dette mod til at køre:)
Om test vær test forum ikke tilgængelig for offentlig visning.
Test et forum lokalt betyder i sig selv, at det ikke er vist til nogen!
Som jeg sagde, jeg er ikke i stand til at se muligheder på vBet Main i mit admincp når teste den på mit lokale forum. Om at sætte dit hack på min Live-forum, jeg godt ved ikke længere hvad jeg skal gøre med dette, da jeg ikke rigtig sætte pris på den slags svar, du gav mig her.
Test et forum lokalt betyder i sig selv, at det ikke er vist til nogen!
Det er fantastisk:)
Som jeg sagde, jeg er ikke i stand til at se muligheder på vBet Main i mit admincp når teste den på mit lokale forum. Om at sætte dit hack på min Live-forum, jeg godt ved ikke længere hvad jeg skal gøre med dette, da jeg ikke rigtig sætte pris på den slags svar, du gav mig her.
Igen er svaret - jeg vil håndtere dette. Venligst PM mig alle detaljerne, og du behøver ikke at sætte den på din rigtige forum, før bare PM mig adgang detaljer til din test board:)
Jeg er ked af at du ikke sætter pris på det svar, jeg vil hjælpe dig på denne måde. Desværre ved jeg ikke, hvad der er årsagen til dette problem og jeg har brug for adgang til at blive i stand til at undersøge det for dig og løse det for dig. Sorry for problemer og venter for PM med detaljer.
Uden mulighed for at kontrollere det, er vores eneste råd for nu igen - sørg for at du har adgang til internettet. Og af dig jeg mener din server. Jeg ved, at din computer har adgang til, men det virker som om din server er blokeret for at kommunikere med uden ord. Anden årsag kan være, at du ikke har installeret CURL php bibliotek. Jeg kan ikke fortælle noget mere uden mulighed for at tjekke det ud.
Cybershaolin
06-11-09, 05:39
lol Det er ikke muligt at logge på et lokalt forum (ligesom at bruge EasyPHP, XAMPP eller hvad, med lokale IP er), dvs:
hxxp: / / 127.0.0.1/forum/index.php (http://127.0.0.1/forum/index.php)).. Du skal vide om det. Men alligevel, glemme alt om det. Jeg har ikke brug for det længere.
Jeg fik mine svar om andre ting, så, Nevermind.
lol Det er ikke muligt at logge på et lokalt forum (ligesom at bruge EasyPHP, XAMPP eller hvad, med lokale IP er), dvs:
hxxp: / / 127.0.0.1/forum/index.php (http://127.0.0.1/forum/index.php)).. Du skal vide om det. Men alligevel, glemme alt om det. Jeg har ikke brug for det længere.
Jeg fik mine svar om andre ting, så, Nevermind.
Det er, hvis du har din egen IP på WAN (ikke kun LAN). 127.0.0.1 er det samme som localhost, og det betyder, at du ønsker at forbinde med faktiske maskine. Men du har stadig din egen IP-adresse. Og selv om det kun er i de lokale netværk, kan du stadig indstille din test forum på samme maskine, hvor man har en reel forum. Ifølge vBulletin licens, du har ret til at fastsætte sådanne forum i testvb bibliotek, men det skal ikke være tilgængelig for offentlig visning.
I tilfældet i eventuelle fremtidige problemer bare skrive. Vi er her for at hjælpe dig:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):