Log på

View Full Version: Integration med MGC_Chatbox_Evo

Simon Lloyd
05-10-10, 18:04
Hi, jeg har MGC_Chatbox_Evo på mit site, oversættelsen mod omsætter de bekendtgørelser, der ... osv, men er ikke omsætte den chatbox textarea til indtastning af dine e-mails det heller ikke omsætte beskeder i besked vinduet, er der i hvert fald at få dem til at omsætte for ?

Regards,
Simon

vBET
05-10-10, 18:29
På dette tidspunkt er vi ikke integreret med dette mod. Vi kan hjælpe mod forfatteren til at lavet integration på sin side, hvis han vil være interesserede.

I dette øjeblik har vi lange liste af funktioner for indfødte vBET som vil blive brugt af alle brugere. Stadig vi har i tankerne at støtte i det mindste nogle mods til chat, hvis det vil være muligt (det kan kræve ændringer i deres kode).

Integration tilfælde har separate forum her - så jeg flytte den på passende sted:)

Simon Lloyd
05-10-10, 18:35
Tak og min undskyldning:)

vBET
05-10-10, 18:56
Intet at undskylde - vi er her for at hjælpe dig og holde orden på forum:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1