Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 4 de 4

Tema: CMS portada - opció per desactivar la visualització de les banderes de traducció

Membre
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    61

Default CMS portada - opció per desactivar la visualització de les banderes de traducció

He començat a utilitzar el and BBCODE en els articles on sé que la traducció automàtica sense intervenció humana és suficient. Et adjunt l'article complet amb VBET BBCODE. M'encanta la funció! L'exhibició de les banderes de traducció al punt de vista de l'article i la disponibilitat del text original són perfectes però, el desplegament de les banderes i la fletxa 'desplegable' a la vista pàgina d'inici de la CMS contingut (.../ /) ocupa massa espai per als meus propòsits. Jo preferiria tenir el [idioma] codis ignorat quan es mostra a la pàgina principal. Potser un entorn global en el tauler de control VBET?

Els demano disculpes si aquesta sol.licitud de funció ja sigui fet per una altra persona.
    Durar editat per brubros; 22-08-10 A 22:44.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Si us plau, consulteu sobre les opcions (CP Admin -> VBET -> Altres):
    - Mostra el text original per a l'usuari
    - Mostra el text original per als hostes

Podeu configurar que es desitja veure el text original (i com) o no. És que això és el que vols dir?

Membre
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    61

Sí Aquesta és la solució. Ho sento m'ho vaig perdre!

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Gràcies per la confirmació. Vaig a passar aquest fil en Solució de problemes

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •