Quan tradueixo la pàgina que es pot veure aquest anunci. pot permetre això?
Quan tradueixo la pàgina que es pot veure aquest anunci. pot permetre això?
en el moment en què s'insereix manualment anunci a la plantilla, seguiu el procés d'inserció automàtica que he esmentat en pm
ok, ara puc reproduir en el seu fòrum. Serà fix.
hola,
És realment necessari aquest accés
hola,
Si us plau tingueu en compte: Si està desactivada aquest complement Matías funciona a la perfecció i la traducció funciona perfecte. Així VBET treballa normal, però Matías va trencar aquest anunci.
El vaig trobar: si desactiva plug-in global_complete de vBSEO aquest anunci serà bo, així que aquest llibre és un conflicte.
Quan jo faig servir una print_log per fer un registre que es pot veure que quan Matías es permetrà al meu funció de traducció d'obtenir una sortida $ amb aquest anunci trencat. sense aquest plugin (global_complete) són les bones obres.
Així que tenim un problema d'integració.
Em vaig adonar també de que utilitzeu vBSEO 351 PL1 però jo faig servir la versió 351 vBSEO sense PL1, per la qual cosa ha d'actualitzar a la versió vBSEO aquest PL1.
després que ho vaig a confirmar.
ehh, encara no ho puc reproduir en el meu fòrum de prova, de manera que encara necessiten tenir accés al teu fòrum. Gràcies.
He desactivat tots els anuncis de AdminCP-> advertir-> Gestor d'encara puc veure aquest anunci en el fòrum? com puc desactivar? Té aquest anunci a les plantilles?
Durar editat per kamilkurczak; 26-08-10 A 16:16.
resolt.
Això és problema vBSEO, no vBET. Això és assumpte en global_complete ganxo de vBSEO.
solució (ja realitzat en el fòrum)
1. anar a Tauler de Admin-> Complements i Productes-> Gestor de connectors
2. trobar global_complete connectar a vBSEO
3. establir l'ordre d'execució de 1001
4. estalviar
Ho he comprovat i enllaços Matías bon funcionament i la traducció d'aquests enllaços està treballant bé també.
Recordeu:
Després d'actualització vBSEO sempre cal configurar aquesta ordre d'execució 1001
Si us plau, confirmi la mateixa.