Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 13

Tema: Comentaris HTML mostra el nom d'usuari Post

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Default Comentaris HTML mostra el nom d'usuari Post

Aquest petit error es produeix quan un post d'un usuari amb un nom d'usuari traduïda s'informa a un moderador i enviat a un fil. Els comentaris d'HTML es mostren perquè es converteixen en HTML de seguretat caràcters abans del ganxo global que s'executa.

Abans de-

Després de la

Fix-
    En functions_vbenterprisetranslator_hooks.php trobar:
    PHP Code:
    if (strpos($output,'<!--vBET_ENTA-->')) {
    $output =& str_replace(array('<!--vBET_SNTA--><!--vBET_NRE-->',
    '<!--vBET_ENTA-->'), ''$output); 
    Substitueix amb:
    PHP Code:
    if (strpos($output,'<!--vBET_ENTA-->') || strpos($output,'&lt;!--vBET_ENTA--&gt;')) {
    $output =& str_replace(array('<!--vBET_SNTA--><!--vBET_NRE-->',
    '<!--vBET_ENTA-->','&lt;!--vBET_SNTA--&gt;','&lt;!--vBET_ENTA--&gt;'), ''$output); 
    És probable que hi hagi una forma més intel ligent solució que permeti a aquests comentaris que s'utilitzarà és a dir, en BBCode "codi", però això no és motiu de preocupació en el meu cas.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Ok. Així que necessito per reproduir aquest error en el meu fòrum de prova. Com puc fer això? Pot ser això és un conflicte amb un altre mod? Es pot comprovar que (trobar un conflicte).
    Vaig a tractar de confirmar-ho. Vaig a mostrar aquesta solució a Michal.
    Gràcies
    Durar editat per kamilkurczak; 09-08-10 A 09:43.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Si comet un missatge en un idioma diferent del defecte del fòrum, a continuació, els noms d'usuari s'emmagatzemen amb SNTA i enta etiquetes al voltant d'ells a la base de dades. Simplement informe d'aquest lloc, i en el fil d'auto-generat, el nom d'usuari vinculada s'inclouen els comentaris.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

No puc reproduir aquest problema en el meu fòrum de prova.

per descomptat que necessita saber - pot haver conflicte. Jo hauria de descriure com trobar els conflictes en el post anterior, de manera que es descriu ara.

Si us plau, apagueu tots els altres mods, un per un (VBET ha d'estar habilitat) i tractar de trobar de nou aquesta qüestió. Si un d'aquests mods es desactiva i no es pot FINT aquest tema - que tenim un conflicte amb aquest mod.

Per tant, si us plau, tractar de trobar aquest conflicte

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

No puc fer això al meu fòrum en aquest moment, ja que és un lloc viu, no un lloc de prova.

Aquí hi ha la informació que li pot proporcionar:
    1. El SNTA i comentaris Enta es guarden dins de la 'postusername' de camp al 'post' a la taula de base de dades.
    2. Quan l'informe es fa, vBulletin obté el nom d'usuari d'aquest camp, i per tant, els comentaris es mostren.

Si no pot trobar l'error, no es preocupi, pot ser que sigui específic al meu lloc, encara que ho dubto.

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

No hi ha 'postusername "no hi ha una columna a" post "de taula. Suposo que aquesta columna es va afegir per part d'alguns mod - en aquest cas, això hauria de ser una preocupació que algun problema d'integració. Però no sabem amb què mod.

Taula de missatge té 'username' columna - però no el valor amb etiquetes de NTA. Ho he comprovat a la nostra base de dades d'aquesta consulta:
    Code:
    SELECT * FROM post where username like '%SNTA%'
    I en el nostre fòrum hi ha molts missatges escrits en diferents llenguatges.

Es pot determinar quin dels mods afegit "postusername columna" al seu "post" de taula. Que pugui ser útil per esbrinar què està passant allà. En aquest moment em moc aquest fil a la secció de solució de problemes, i ho passarem a la secció d'integració quan se sap amb què mod integrem aquí.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Crec que volia dir nom d'usuari. Vaig a fer-li una captura de pantalla en breu.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Era de fet el camp de nom d'usuari.

Vegi aquí un exemple:

Curiosament, no tots els missatges traduïts contenen Enta i SNTA etiquetes de tot el nom d'usuari.

Per cert, vostè ha d'augmentar les restriccions de resolució en les imatges adjuntes.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

ok, això és un 'username'. ara és correcte.
    Code:
    If you can't find the bug, no worries- it might be specific to my site, even though I doubt that.
    bé, però ens agradaria fer una Guia d'integració amb un mod, el que provoca aquest error. (Si es tracta d'un problema causat pel conflicte).

en segon lloc - ens agradaria confirmar la solució per als nostres membres.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

¿Està segur que això és causat per un conflicte, i no passa en determinades circumstàncies? Per desgràcia, no puc fer res més proves al meu costat. Només el 8 missatges en la meva base de dades tenen noms d'usuari amb els comentaris de NTA embolicat al voltant d'ells. A més, tingueu en compte que el sistema de traducció s'usa molt en el meu lloc-la base de dades de memòria cau pot créixer fins a 10 GB +. Això per tant, ha de significar dues coses una: o bé els errors existents en el passat i s'ha resolt ara, o que l'error es produeix molt rarament.

Ha revisat la taula de missatge a la base de dades en aquest lloc?

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •