Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast
Resultats 11 a 20 de 22

Tema: Problem with some words with accens

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    52

Hola,
    Vostè ha dit:
    VBET suporta totes les codificacions, però és millor si el fòrum utilitza codificació UTF-8, d'una altra manera per a cada VBET traducció ha de tornar a codificar tota la pàgina i fer altres trucs addicionals (també caràcters especials es porta a terme molt més en els DB causa es canvien a & # Codi, la notació). Si ja està executant el fòrum, no hi ha manera fàcil de canviar la codificació (encara existeix), però si crearà un nou compte, si us plau, per executar-lo en codificació utf-8, que està dissenyat per suportar diversos idiomes.

Crec que la conversió del meu fòrum a UTF-8 va a resoldre el problema. Coneixes alguna manera de fer-ho? He llegit que algú que ho va fer resolt el problema.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Vaig trobar aquest article: Convertir vBulletin a UTF-8

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola pepito69, què passa amb aquest temes?

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    52

Crec que de la de els últims detalls per intentar és convertir el fòrum en el qual UTF-8 causa moltes paraules no es poden traduir en errors deguts accens i símbols especials com: ñ
    Michal una vegada que es va dir:
    Canviar la codificació de tota fòrum v - com? - VBulletin.org Fòrum

No puc fer aquesta prova ara perquè tinc una còpia de seguretat i la prova en condicions i no tinc suficient temps potser a l'agost.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

ok, entenc. La seva resposta és si ho fa

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

assegureu-vos de còpia de seguretat del teu fòrum, perquè si els seus grans errors que poden sorgir a mesura que BBCode "La majoria del temps" es pot fixar amb la tools.php

EDITAR
    És possible que tingui problemes amb les notificacions de correu electrònic i altres petites coses que s'han de corregir.
    Durar editat per mario06; 19-07-10 A 11:36.

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per pepito69 View Post
    Crec que la conversió del meu fòrum a UTF-8 va a resoldre el problema. Coneixes alguna manera de fer-ho? He llegit que algú que ho va fer resolt el problema.
    Això no és necessari - vBET plenament recolza no UTF-8 fòrums. Personalment sóc amo d'un no UTF-8 fòrum (en polonès) quins estan treballant multa. Així que l'assumpte és en altre nivell. Canviant codificar pot ajudar en el vostre cas - però no és necessari de córrer vBET. Nosaltres consell per buscar font d'assumpte o fins i tot ens va deixar dins en el vostre fòrum per comprovar-lo. Perquè si és algun assumpte en altre nivell és aconsellat per guarir-se la ferida - no només va posar una bena

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    52

Gràcies Michal, m'alegro de veure't per aquí una altra vegada.

Abans de convertir qualsevol cosa intentaré coses diferents, però sé que tinc un nou problema amb la plantilla, en les pàgines principals fòrums està mal posat i no coneixia pràcticament res de nou.
    Moltes gràcies pels teus consells Mario06.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

VBET és totalment compatible amb tots els jocs de caràcters, però amb el joc de caràcters UTF-8 hi ha menys consultes

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Encara que no menys consultes. Nombre de consultes és el mateix, però la bruixa utf-8 ús de la CPU és menor, ja que no és necessari recodificar els resultats, així també els resultats són més ràpids.

Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •