Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 12

Tema: Instal segueix fallant!

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juliol 2010
    Missatges
    6

Default Instal segueix fallant!

He intentat instal lar està utilitzant Firefox. La instal.lació ni tan sols començar.

Em vaig canviar a Internet Explorer i el mod de partida de la instal.lació.
    Ha desenvolupat un bar a la part superior de la meva pantalla.
    Després en la part inferior de la finestra del navegador, una barra de color blau va començar la reducció de dreta a esquerra. Després d'aproximadament una hora i 20 minuts, el bar va deixar de moure i no es va moure de nou.

Res apareix com instal.lat a la secció de plugin.
    No AdminCP -> Opcions de vBulletin -> Opcions de vBulletin -> v Traductor Empresa en les meves opcions.

Estic corrent vBulletin 4.0.4
    en una de doble nucli Xeon 2x 1.60GHz amb un bus frontal de 1066 MHz i
    8 GB de RAM
    73 GB de disc SCSI 300 10.000 rpm

Aquest és un consell molt ocupat amb més de 1,2 milions llocs de treball i membres de 150K.

Si us plau, assessorar,

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Ho sentim, però no sé massa sobre el que està passant.

tot el que ha de fer és descrit en el readme.html En vBET -no-upload carpeta.

1. ulpo tots els arxius de pujar la carpeta a la carpeta de forum_root
    2. anar a Tauler de Admin -> plugins i els productes i afegir VBET arxiu xml de no-càrrega-carpeta
    3. integració adequada es descriu al fitxer readme.html

Code:
    It ran a bar across the top of my screen.
    Then at the bottom of the browser window, a solid blue bar started shrinking from right to left. After about an hour and 20 minutes, the bar stopped moving and didn't move again.
    Com executar aquesta instal lació? Si us plau, enganxeu aquí una url del teu fòrum.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juliol 2010
    Missatges
    6

forums.sawomatang.com

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Tenim aquest problema per primera vegada. Potser el seu servidor està molt carregat.
    Per tant, suggereixo que aquestes solucions:

Primer: Intenta desactivar el fòrum. Anar a Tauler de Admin -> Configuració -> Opcions -> Converteix el teu vBulletin On i Off i seleccioneu no.
    Si el fòrum estarà desactivat, intenti tornar a instal lar VBET (importació xml)
    Després que permeten al seu nou fòrum.

Si això no funciona.
    Segon: Potser en conflicte amb un altre mod? Heu de desactivar altres mods i VBET instal lació. Després que vostè pot donar volta en mods de nou.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juliol 2010
    Missatges
    6

El fòrum va ser desactivat per primera vegada.

No tinc altres mods instal.lats allà, així que no hi ha cap per desactivar-lo.

El fòrum es va reduir en gairebé 1 1 / 2 hores, mentre que la instal.lació va funcionar i va acabar mai.

Quin és el termini que ha de prendre per instal en un fòrum amb 1,2 milions de missatges?

Fa una mica més de les bases de dades o simplement reemplaçar els arxius en el directori dels fòrums?

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola,

He de veure el que està malament.
    Per tant, tinc accés al seu fòrum admincp i FTP. Si us plau, envieu aquest accés a mi per PM. Vaig a tractar d'arreglar.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juliol 2010
    Missatges
    6

No només té accés limitat a admincp les seccions plugins o el ple accés d'administrador per a la admincp tot?

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per tbl33 View Post
    Quin és el termini que ha de prendre per instal en un fòrum amb 1,2 milions de missatges?
    No hi ha marc de temps - el procés només pren uns pocs segons. I el nombre de missatges no tenen res a fer, perquè les traduccions són realitzades quan l'usuari visita la seva pàgina en els enllaços traduïts. Instal lació només se suma connectors, les frases, les plantilles i les taules de memòria cau.

Així que si us plau les instruccions del guaret Kamil - anem a veure el que passa allà. També tingui en compte que la instal.lació s'executa per vBulletin. Així que si es confirma que se segueix fallant el més probable és que vostè haurà de demanar vBulletin equip de suport - arxiu VBET producte és correcta - no hi ha cap error es produeix. Així que si la instal.lació no vull acabar llavors probablement alguna cosa està malament amb el seu vBulletin. Però en primer lloc - si us plau contacteu comprovar-ho.

Si us plau, em PM accés d'administrador total - es pot treure després que acabem. Jo realment no sé que serà necessari, però si haurà de comprovar alguna cosa, llavors serà molt més ràpid que preguntar de nou a causa dels privilegis no enought. També si us plau envieu el vostre accés FTP a que serà capaç de verificar que els fitxers van ser enviats VBET al seu servidor.

També li poden fer un test senzill i tractar d'importar l'arxiu de producte per a qualsevol altre mod només per comprovar que funciona.
    Durar editat per vBET; 05-07-10 A 23:09.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juliol 2010
    Missatges
    6

Segueix esperant l'oportunitat d'utilitzar el programari per a la qual ja he pagat. :-(

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

He intentat accedir al seu admicp però no vaig poder. Pot seva confirmi la contrasenya?

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •