Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 15

Tema: VBET HIGH CPU / memòria d'ús a causa de mysql

Membre
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    55

Default VBET HIGH CPU / memòria d'ús a causa de mysql

Nois,

És realment necessari tenir VBET més optimitzat per al meu lloc web.

VBET és cada vegada em una gran quantitat de nous usuaris Em va agradar molt l'eina, però està utilitzant massa recursos.

El meu càrrega de la CPU abans de VBET va ser baix 2 i ara té més de 4 tots els temps

Ara, per exemple,
    8:32:18 fins a 11 dies, 02:27, 1 usuari, load average: 7.45, 24/08, 26/08

adjunta poques entrades d'abans i després de VBET habilitat a la meva pàgina web

Vull compartir que va passar de 70.000 pàgines indexades a Google per més de 500.000

el meu rang de alexa va saltar també
    Sub-linux.org - Informació de la pàgina d'Alexa

i estic rebent més visites cada dia, però encara tinc una millor optimització de com manejar amb VBET consultes.

fer una ullada al meu top

Code:
    top - 08:53:46 up 11 days,  2:49,  1 user,  load average: 10.77, 9.81, 9.06
    Tasks: 423 total,   5 running, 418 sleeping,   0 stopped,   0 zombie
    Cpu(s): 15.7%us,  2.4%sy,  0.0%ni, 66.6%id,  9.8%wa,  0.1%hi,  5.4%si,  0.0%st
    Mem:  12330536k total, 11619688k used,   710848k free,    24064k buffers
    Swap:   995988k total,   994972k used,     1016k free,  2917568k cached

PID USER      PR  NI  VIRT  RES  SHR S %CPU %MEM    TIME+  COMMAND                                                                                                   
    29384 mysql     20   0 5722m 2.5g 4552 S   99 20.9   3661:46 mysqld
    com es pot veure a la part superior mysql per VBET

mysql mostrar processlist;

Code:
    mysql> show processlist;
    +********-+************+****************-+************+********-+****--+************--+****************************************************************************************************--+
    | Id      | User       | Host            | db         | Command | Time | State        | Info                                                                                                 |
    +********-+************+****************-+************+********-+****--+************--+****************************************************************************************************--+
    | 3102552 | underlinux | localhost:49801 | underlinux | Query   |   16 | Sending data | SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbvbenterprisetransla | 
    | 3102570 | underlinux | localhost:49843 | underlinux | Query   |   12 | Sending data | SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbvbenterprisetransla | 
    | 3102597 | underlinux | localhost:49901 | underlinux | Query   |    9 | Sending data | SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbvbenterprisetransla | 
    | 3102600 | underlinux | localhost:49907 | underlinux | Query   |    9 | Sending data | SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbvbenterprisetransla | 
    | 3102617 | underlinux | localhost:49944 | underlinux | Query   |    6 | Sending data | SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbvbenterprisetransla | 
    | 3102620 | underlinux | localhost:49953 | underlinux | Query   |    6 | Sending data | SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbvbenterprisetransla | 
    | 3102632 | underlinux | localhost:49986 | underlinux | Query   |    3 | Sending data | SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbvbenterprisetransla | 
    | 3102633 | underlinux | localhost:49988 | underlinux | Query   |    0 | statistics   | SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbvbenterprisetransla | 
    | 3102636 | underlinux | localhost:49994 | underlinux | Sleep   |    1 |              | NULL                                                                                                 | 
    | 3102639 | underlinux | localhost:50000 | underlinux | Query   |    0 | statistics   | SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbvbenterprisetransla | 
    | 3102641 | underlinux | localhost:50005 | underlinux | Query   |    0 | Sending data | SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbvbenterprisetransla | 
    | 3102648 | underlinux | localhost:50021 | underlinux | Sleep   |    1 |              | NULL                                                                                                 | 
    | 3102649 | underlinux | localhost:50022 | underlinux | Query   |    0 | statistics   | SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbvbenterprisetransla | 
    | 3102651 | root       | localhost       | NULL       | Query   |    0 | NULL         | show processlist                                                                                     | 
    | 3102652 | underlinux | localhost:50027 | underlinux | Query   |    0 | statistics   | SELECT translated FROM vbvbenterprisetranslator_cache_medium_vi WHERE originaltext='Cadastrar+200+cl | 
    | 3102660 | underlinux | localhost:50044 | underlinux | Query   |    0 | statistics   | SELECT translated FROM vbvbenterprisetranslator_cache_medium_fa WHERE originaltext='BackTrack+4+%28F | 
    | 3102661 | underlinux | localhost:50047 | underlinux | Query   |    0 | statistics   | SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbvbenterprisetransla | 
    | 3102663 | underlinux | localhost:50051 | underlinux | Sleep   |    1 |              | NULL                                                                                                 | 
    | 3102664 | underlinux | localhost:50052 | underlinux | Query   |    1 | end          | UPDATE vbuser SET
    					profilevisits = profilevisits + 1
    				WHERE userid = 61484                    | 
    | 3102666 | underlinux | localhost:50056 | underlinux | Query   |    0 | update       | REPLACE INTO vbdatastore
    				(title, data, unserialize)
    			VALUES
    				('cron', '1275652500', 0)      | 
    20 rows in set (0.16 sec)

mysql>

mysql i ús de la CPU abans i després de VBET

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola.

A mesura que escrivia VBET li va donar gran quantitat de trànsit nou. El que la comparació de la CPU i l'ús de membres abans i després de VBET, és en realitat la comparació de la CPU i l'ús de membres abans i després de més trànsit ...
    Així que aquesta comparació no és adequada. No hi ha possibilitat de tenir l'ús d'un mateix recurs amb major trànsit. També tingui en compte que VBET pràcticament no té els recursos per a les pàgines normals (només genera banderes) perquè tots els teus ús dels recursos addicionals provenen de més trànsit - el trànsit a les pàgines traduïdes. Més trànsit = més dels recursos necessaris

Tingueu en compte que les consultes s'han optimitzat VBET, tots són l'ús d'índexs i prendre totes les dades d'algunes preguntes. Si us plau, comproveu les seves consultes lentes de registre per determinar el que realment porta la major part del seu temps de MySQL. També - sempre es pot tornar a generar índexs en cas que si alguna cosa es va estavellar a la base de dades MySQL.

Si us plau, digui quin és la mida de les taules de memòria cau? També informe a la versió de VBET està usant i de l'enllaç del fòrum.

Si us plau, consulti els nostres consells de rendiment: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Naturalment estem millorant vBET contínuament. Dins versió important pròxima recolzarem arxivar memòria cau Per tant millores en el rendiment passarà Encara per favor nota que la vostra comparació de camí no és apropiada i no mostra quant més recursos duen vBET - el mostra quant més recursos el vostre fòrum duu amb el vostre tràfic més gran.

Membre
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    55

VBET,

memòria cau d'arxius o mysql consultes en memòria cau no utilitzen una gran quantitat d'E / S de fer la càrrega del dispositiu ha de ser ALT.

El meu suggeriment per a vostè és l'ús de Memecached memòria cau d'arxius en lloc d'O i mysql o connectar amb VBET vboptimise que ja suporta molts tipus de memòries

exemple d'ús amb vboptimise VBET serà una cosa així com que
    Code:
    if ($cache = vb_optimise::$cache->get('unique language key'))
    {
    ***//use cache
    }
    else
    {
    ***// get from elsewhere
    ***vb_optimise::$cache->set('unique language key');
    }
    per què no intentar parlar amb Deceptor de DragonByte mediotiempo.com | fòrums - DragonByte Tecnologies d'inici

meu lloc és l'estalvi de més de 10 milions de consultes al dia amb vboptimise i si vostè treballa amb ell per a un millor suport a tots VBET pot ser feliç

fer una ullada
    Optimitzar v - Estadístiques de recursos

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Gràcies per el teu consell Vaig posar el teu últim post a la llista de TOT.

Si us plau contesti les preguntes donades - ¿Quina és la URL del seu fòrum i la versió utilitzada VBET. Volem comprovar què han apropiat d'instal lació - les versions anteriors VBET utilitza dobles redireccions que ja no s'utilitza, en el cas de Matías es requereix una adequada integració.

Membre
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    55

la meva url és baix-linux.org
    VBET 4.2.2
    vBulletin 4.0.3
    vBSEO 03/05 final,

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

OK - vostè no té dobles redireccions i la versió VBET passat. En aquest moment només puc aconsellar-li que utilitzi els nostres suggeriments de rendiment (enllaç a la primera resposta) - especialment bloc de continguts irrellevants a l'arxiu robots.txt - pàgines com a membre, el calendari, i alguns altres (tingueu en compte que les pàgines desapareixeran dels índexs, però és bo per al SEO, perquè la majoria les considera com la duplicació de continguts).

També - si el servidor es calenta utilitzar tots els 52 idiomes - si us plau consideri a desactivar alguns d'ells. En aquest moment entenc que es maneja, només seria més feliç si amb menys recursos

També anem a treballar en el suport no només memòria cau d'arxius, sinó també les biblioteques existents memòria cau Gràcies de nou per la teva suggeriment.

Membre
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    55

VBET,

Sóc just preocupat amb el futur. D'antuvi la meva llanda de lloc manejar però de llavors ençà vbet està treballant puc rebre molts usuaris nous i això poden fer el meu servidor davalla

També estic ja el bloqueig de contingut irrellevant al meu robots.txt

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hawing la parcel·la d'usuàries noves farà penses sobre escalabilitat quan sigui que tens vBET o no. Som molt feliços que vBET està donant-te parcel·la d'usuaris nous i ingressos d'anunci possible Com ja vaig escriure millorarem l'emmagatzematge en memòria cau del sistema

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

La propera versió tindrà la memòria cau d'arxius completa que farà que les seves pàgines generar més ràpid per als clients - fins i tot els adquirits sense traduir

Cool

Quote Iniciat per vBET View Post
    La propera versió tindrà la memòria cau d'arxius completa que farà que les seves pàgines generar més ràpid per als clients - fins i tot els adquirits sense traduir
    Espero que això aviat es

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •