Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 17

Tema: vBulletin 3.6.12 i compatibilitat VBET?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Exclamation vBulletin 3.6.12 i compatibilitat VBET?

Hola, tinc el vBulletin versió 3.6.12 i no tinc la intenció de millorar com puc trobar aquesta versió la més ràpida i menys buggiest. També tinc la versió VBET lliure (amb la donació) instal lat.

El meu fòrum té 143K 373K membres dels missatges en un servidor dedicat, per desgràcia, no es pot configurar totes les banderes d'actius perquè la càrrega és intensa (han modificat el comportament en què és millor).

Vull que la versió completa, perquè si no m'equivoco, vostè pot respondre en l'idioma desitjat seleccionat i que és millor servidor optimitzat.

De tota manera, seria l'actualització de ser fàcil de fer, com: desinstal lar la versió gratuïta i instal lar la versió completa o si em trobo amb algun tipus de problema a fer-ho?

I en segon lloc t'està planejant en alguna classe de venda d'estiu per vbet

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola, VBET 3.x és definitivament més optimitzada que la versió gratuïta. Cache més ràpid, més ràpid els algorismes, els paràmetres addicionals de rendiment, elimina la redirecció doble. Així que en aquesta àrea que pot garantir que serà més ràpid i la càrrega del servidor va a baixar.

Ho sentim, però no planeja la venda d'estiu per VBET.

La instal.lació és tan fàcil com ho va ser. Pel que només desinstal lar i instal lar la versió lliure pagat.

Encara - per favor nota que vBET #el 3.x #ser oficialy recolzat per a vb3.8 - sí tenim clients runing l'en 3.7, i potser fins i tot en 3.6. Així que si la versió lliure està corrent en el vostre servidor llavors la traducció hauria de ser fina també damunt va pagar un. Encara no pot garantir que totes les característiques addicionals treballaran. vBET està utilitzant vB hams i si estem utilitzant alguns quins no són inclosos en 3.6 tot i així, llavors aquest codi no serà executat. Però fins i tot si u o dues característiques no seran disponibles, encara tindràs moltes traduccions més ràpides i menys càrrega de servidor

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

El que els ganxos i les funcions no estarien disponibles? La versió gratuïta no em dóna cap altre problema llavors les característiques d'optimització que s'inclouen en la versió de pagament 4.

No vull gastar diners en va per als problemes de compatibilitat possible.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per mario06 View Post
    El que els ganxos i les funcions no estarien disponibles? La versió gratuïta no em dóna cap altre problema llavors les característiques d'optimització que s'inclouen en la versió de pagament 4.

No vull gastar diners en va per als problemes de compatibilitat possible.
    No sap - que no va fer les proves en aquesta versió. Nosaltres li podem donar la llista sencera dels ganxos utilitzats per VBET i es pot comprovar no els són compatibles amb la versió de vBulletin.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

ganxo de la llista:

Code:
    misc_bbcode_complete
    useradmin_edit_column1
    member_execute_start
    userdata_start
    global_setup_complete
    bbcode_fetch_tags
    bbcode_create
    cache_templates
    postbit_display_start 
    editor_toolbar_end
    forumhome_complete
    postbit_display_complete
    showthread_similarthreadbit
    threadbit_process
    album_picture_complete
    group_picture
    showthread_complete
    group_discuss_end
    member_complete
    external_query
    external_start
    register_addmember_process
    profile_updateprofile
    editor_toolbar_end 
    group_message_post_start
    private_insertpm_process
    newpost_process
    visitor_message_post_start
    picture_comment_post_start
    profile_complete 
    register_form_complete
    archive_process_start
    archive_global
    header_redirect
    init_startup
    mail_send
    archive_thread_post
    forumbit_display
    archive_forum_thread
    archive_complete
    private_complete 
    private_messagelist_messagebit
    group_discuss_end 
    group_complete
    group_discussionbit_display_start
    group_complete 
    group_discussionbit_display_complete
    threadbit_process
    online_bit_complete
    postbit_display_complete
    parse_templates
    showthread_postbit_create
    showthread_similarthreadbit
    login_redirect
    profile_editprofile_start
    redirect_generic
    xml_print_output
    external_complete
    global_complete 
    archive_complete 
    global_start
    Durar editat per kamilkurczak; 04-06-10 A 16:59.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

M'agrada molt aquest mod molt, pensen vostès que es beneficiarà molt d'ella o seria inútil per a mi? Jo realment no entenc la importància de cada un d'aquests ganxos.

Vull que el consell traduït ràpid i servidor optimitzat per a la resta no sé el que estaria perdent i si és necessari, però segurament, no vull causar cap problema a mi mateix en el meu tauler ja em tenen molt poc temps per esbrinar si es necessita molt de temps.

Salutacions

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Com ja vaig escriure que definitivament tindrà més ràpid traduccions i menys la càrrega del servidor. La traducció en si és l'ús de ganxos mateix que en la versió lliure del que suposa per al treball. A causa de VBET no ha estat provat en vBulletin 03/06 no sóc capaç de dir-li que d'altres característiques no pot treballar per bé. Si us plau, comproveu que els ganxos es dóna amb el suport de VB 3.6 i si alguns no els direm a continuació, el que no funcionarà correctament. També vostè pot pensar sobre l'actualització v si mateix ...

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Com seria la instal.lació de fer?

Desinstal la versió gratuïta i eliminar totes les referències de bases de dades i eliminar totes les carpetes FTP i després instal lar la versió paga?

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Desinstal l'anterior. Instal lar un de nou.

Per desinstal lar l'anterior és suficient per fer-ho per l'administrador CP. Per descomptat, si vostè no vol que no ha utilitzat els arxius del FTP, també pot eliminar els.

Instal·lant nou un mira just com vell un - carrega fitxers, importar fitxer de producte, configura. També - per vBSEO la integració allà és passos addicionals - descrit molt bé en fitxer readme.html

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

He comprat el 'Pagat 4 Versió', ho vaig a instal lar matí, però m'agradaria que a vostè li afegeix una altra categoria dins de la secció de llicències: Mòbils i Telecomunicacions...

Salutacions

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •