Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 3 de 4 FirstPrimer 1234 PassatLast
Resultats 21 a 30 de 32

Tema: Langtitle addicionals tema d'anàlisi

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per moman View Post
    No importa, va trobar una altra: traduir els títols de PM no s'analitzen en els títols de pàgina en private.php

Fixat per l'addició d'un plug-in en private_complete:

PHP Code:
    if (strpos($pagetitle'[/langtitle]')) {
    require_once(
    DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
    $pagetitle vbet_parseTitle($pagetitle);

Jo realment no pot reproduir aquest problema en el nostre servidor. Sospito que vostè no té instal · lat adequadament vBET 3.3.3 - si us plau, fes-la. Hem tingut moltes vegades el problema que els nostres clients només ha pujat els fitxers nous i es va oblidar d'importació nou producte fitxer o a l'inrevés. Et vaig comprovar fa execució de la funció. vbet_global_complete existeixen en el lloc de descriure? (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post3137)

També se'ns està acabant nostres fòrums ara en la versió beta 3.3.4 VBET, pel que pot ser que l'error existeix en l'apartat 3.3.3 i ja ho arreglar (no recordo que). No obstant això, assegureu-vos que la seva instal.lació és totalment correcte - Actualització fan millor a 3.3.3 altra vegada.
    Durar editat per vBET; 15-06-10 A 00:00.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per moman View Post
    I un altre:

No he pogut trobar una manera de fer això a través de connectors. En canvi, he afegit aquest codi per usercp.php:

PHP Code:
    if (strpos($reputation['title'], '[/langtitle]')) {

require_once(
    DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');

$reputation['title'] = vbet_parseTitle($reputation['title']);

} 
    Directament sota de
    PHP Code:

$reputation
    ['timeline'] = vbdate($vbulletin->options['timeformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['dateline'] = vbdate($vbulletin->options['dateformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['reason'] = $bbcode_parser->parse($reputation['reason']); 
    Si aquesta pàgina és utilitzant global_complete ganxo, llavors ha de ser ateses en vBET 3.3.3 - vegeu anterior resposta sobre això. Si global_complete no s'utilitza - a continuació, canviar el fitxer serà necessari o es pot afegir a un ganxo si hi ha algunes en aquesta pàgina.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

El meu arxiu de producte i tots els arxius PHP es mostren com v3.3.3, com ha de ser. No obstant això, he modificat diversos arxius i tenir un bon plugins instal.lats en el meu fòrum, així que és poc probable que pugui haver un conflicte.

M'he adonat que el temps d'execució en el ganxo global_complete és de 1000. Si això no fos més alta per evitar conflictes amb altres plugins?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

He confirmat la presència de la funció d'anàlisi global. Jo amb molt de compte actualitzat a 3.3.3, per la qual cosa dubte que el contingut del fitxer pot ser un problema aquí. No obstant això, no veig més errors, així que crec que estic bé de moment-ser.

També estic feliç de dir que el rendiment VBET de cop en el meu servidor és insignificant, pel que no pot ser l'actualització 3.3.3 passat a causa de l'elevat nombre de personalitzacions / arranjaments de treball que he implementat pel meu compte. Amb 800 en línia, he tingut la càrrega del servidor per sota de 1,00, i amb 1200 en línia, eren al voltant de 3,00. No està malament per a un dual-core hexagonal de servidor Xeon, crec!

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Crec que també!

Així que - tornar a l'assumpte. vBET hauria de manejar automàticament aquell tall langtitle (amb ...) - no som capaços de reproduir-lo en els nostres fòrums i vol emissió nova feta aviat. Seria gran si podríem trobar la raó d'això i fixar-lo si és en el nostre cantó. Si pots detall d'accés del primer ministre al vostre fòrum, o fins i tot el vostre cas de prova on aquelles coses passen podríem a que - el podríem fixar

A aquest moment sense possibilitat per reproduir fins i tot no podem ser segurs fa és molt vBET insecte (no alguna pugna amb altre mod o assumpte de configuració). Així que som en punt mort ara en aquesta àrea. Un cop més - amb molt de gust solucionaríem aquest assumpte en el vostre cantó si tu . Hi ha possibilitat que nou vBET l'emissió serà aquest cap de setmana - seria gran de tancar tots emeten ans

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Em va semblar que realment hi havia un error aquí. Anàlisi global de langtitle estava dins de la condició necessària perquè no sempre es va avaluar. Això ja està corregit i s'inclouran en la propera versió.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Podria vostè si us plau enviar un arranjament ràpid perquè? No puc actualitzar a la 3.3.4 en aquest moment

Suposo que la condició necessària és la següent:
    PHP Code:
    function vbet_parseTitleGlobally(&$title$removeNotTranslateSection false) {

if (
    $_GET['do'] != 'postthread' && $_GET['do'] != 'comment' && 0!==strpos($_GET['do'], 'edit') && 0!==strpos($_GET['do'], 'update')

&& 
    strpos($title'[langtitle=')) {

return 
    vbet_parseTitleMultiple($title$removeNotTranslateSection);

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

El que tenen amb l'actualització?

Vaig a buscar a terme en SVN per veure els canvis que es va fer per resoldre el problema, però tot i així - vostè necessitarà última versió primer a ser capaç de fet una solució ràpida si la publiquem.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

He fet diverses modificacions en el codi a través del temps, i ho he oblidat on i per què. No vull que trencar les coses que ja funciona!

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Tingueu en compte que no som responsables de canviar el codi dels nostres clients - que no són simples capaços de fer això. Si els canvis es acord a les nostres solucions ràpides, llavors pots estar tranquil - els que s'inclouran en la propera versió, així que tot estarà bé. Si heu realitzat alguns canvis en un altre codi, llavors consell d'escriure algun document que us guiarà pels passos personal addicional durant les actualitzacions - en cas contrari es quedarà amb la versió VBET d'edat, ja que o no saben què i per què ha canviat.

Tingueu en compte que he trobat el que els canvis són necessaris per a resoldre aquest problema, però no puc publicar fixar quik en el fòrum (ja que inclou dins trencat BBCode). Així pelase preguntar per correu electrònic (contact@vbenterprisetranslator.com) i t'ho enviaré allà.

Pàgina 3 de 4 FirstPrimer 1234 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •