Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 3 de 3

Tema: Canviar el text de copyright??

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Default Canviar el text de copyright??

Es pot canviar el text de l'autor a alguna cosa més professional perquè no em veig aquest aspecte de la mateixa, els drets d'autor Matías es veu bé.

Integració amb Google traduccions realitzades per l'empresa v Traductor 3.3.4

Com es pot veure aquí només la paraula està vinculada Matías i no tota la línia que dóna més d'un aspecte professional:

Traduït per Matías 3.5.0

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Tal com jo entenc que vostè consideri més curts a mesura que més professionals. Això podria ser veritat si ho curt text seria l'objectiu. Tingueu en compte que el text més breu possible, no és el nostre objectiu en el cas d'enllaç de crèdit i que és professional en la qual s'aconsegueixen els objectius

De tota manera anem a considerar la seva proposta i comprovar com podem fer-ho més curt, sense perdre la seva professionalitat.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

És la longitud total no em molesta, però alguna cosa com això es veu més professional oherwise sembla que és programari freeware carregat amb enllaços publicitaris.

Automàtica de Google traduccions per VBET 3.3.4
    Només vBET enllaços amb el lloc, es veu bé, no?

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •