Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 3 de 3

Tema: vBulletin 3.7.1

Prohibit
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    4

Default vBulletin 3.7.1

Text automatically translated from: Portuguese to: Catalan
    Translated text
    Hello!
    Em pregunto com faig per vBulletin 3.7.1?
    Perquè jo muntaria un fòrum, tinc més àlies que no és bo i no sostenir una espelma a la vBulletin.
    Si us plau, si la meva capacitat d'atenció en aquest tema!

Agraït
    Pugeu.
    Original text

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Tingueu en compte que el nostre producte és VBET - No vBulletin. VBET és plugin per vBulletin que permet traduir a 52 idiomes fòrum i suport de la comunitat multilingüe.

Si vostè té preguntes sobre vBulletin si us plau aneu a la pàgina i demanar vBulletin vBulletin equip. També tingui en compte que vBulletin 3.7.1 és la versió bastant antiga - Per instal vostè probablement ha de pensar sobre la nova versió de la sèrie 3.xo 4.x

Amb molt de gust t'ajudarem si tens qualssevol preguntes aproximadament vBET

Si signifiques que et vol comprar vBET per vBulletin 3.7.1 versió, llavors per favor nota allò oficialment vBET requereix vBulletin 3.8, però tenim com a mínim 1 client que està corrent vBET damunt vBulletin 3.7 amb èxit Si tens qualssevol dubtes - per favor inici just des d'escac i versió lliure que el treballarà damunt vB 3.7. Quan et serà feliç, sempre pots comprar versió pagada i gaudeix encara més per a actuació gran i moltes característiques addicionals
    Durar editat per vBET; 02-05-10 A 22:38.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    4

Text automatically translated from: Portuguese to: Catalan
    Translated text
    Ok, entenc, li va enviar un mail sobre més informació ..
    Original text

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •