Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 4 de 4

Tema: Principals problemes de rendiment

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    34

Default Principals problemes de rendiment

Hola,

En primer lloc, m'encanta aquest producte, que és gran.

Hi ha d'haver algun tipus d'error de configuració que estic tenint. Si us plau, visiteu Moneda Fòrums i tracta de traduir a un llenguatge. Es triga 30-40 segons per traduir qualsevol pàgina. M'adono aquí puc traduir qualsevol pàgina en qüestió de segons.

He llegit els consells de rendiment i han fet tot el que puc fer.

Estic usant Matías i ho han fet totes les integracions que estan llistats en el fòrum i el readme. Crec que pot haver alguna cosa malament allà.

Si us plau, hágamelo saber on he de començar a buscar.

Gràcies!

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Fins ara hem tingut un sol cas i la raó estava en els retards de les respostes de Google. En el cas que descric sembla que:
    1. Servidor propi fòrum manté fora propers sol.licituds de traducció
    2. o Google estava donant una mica de temps "càstigs"
    Era visible en els registres, quan comptem el temps de totes les consultes de traducció. Sembla que primers estava bé, llavors cada formiga altre va prendre un temps considerablement major. Propietari del fòrum va ser buscant el fer en la configuració del seu tallafocs, sense èxit. Òbviament, era una cosa amb Google, perquè la comunicació només passarà per al lloc no emmagatzema en memòria cau.

Hem resolt aquest problema no mitjançant l'addició de nous paràmetres de rendiment 'Temps de retard entre les traduccions'

Veig en el fòrum de la pàgina en memòria cau genera la suficient rapidesa. Primera traducció requereix temps molt. Si us plau, intenti utilitzar 'Temps de retard entre les traduccions' i establir-hi és a dir, 10. Tingueu en compte que té a veure amb la de memòria cau. Així de desactivar la memòria cau durant un temps i comprovar la velocitat de les seves traduccions - vostè estarà segur que aquesta és la velocitat de la pàgina no s'emmagatzemen en memòria cau. Si vostè veu la millora (bo tenir alguna eina per mesurar el temps abans i després de - vostè pot trobar aquest tipus a internet) i després gireu a la memòria cau i està bé. Si no també al seu torn en la memòria cau, retard ajustat a 0, i fes-nos saber - anem a buscar altres solucions

També - molt important. Si el servidor no és capaç de manejar tots els idiomes - desactiveu alguns des del principi. És a dir, començar amb 10 idiomes, i quan aquests s'emmagatzemen en memòria cau després començar a afegir nous idiomes de tant en tant. Molts fòrums pot començar amb tots els idiomes - tot depèn dels recursos - en el cas que alguna cosa no és perfecte i encara que no està en VBET però entre el servidor i Google, no menys idiomes en memòria cau peticions significa menys Google, significa menys problema.

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    34

No memòria cau i el retard entre les traduccions! = 0. Em pàgina en blanc en la traducció?

El servidor no està sobrecarregat ja sigui buscant gràfics @ acompliment en eines d'administració.

Moltes vegades, la traducció està en mal estat, també:

Que estava treballant molt bé, fins i tot sense memòria cau abans, no sé el que va passar! Malgrat aquesta pàgina en memòria cau tinc problemes, crec que hi ha alguna cosa més en joc.

Hmmmm ....

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Assegureu-vos que la seva llengua fòrum està bé - és que ningú ho canvia.

A més, revisi el seu estat de Google - si us plau guaret aquestes instruccions: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1729

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •